محسن مسعودیان راد گفت : امسال تعداد دام‌های قربانی برای توزیع بین نیازمندان استان سمنان به دو برابر رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محسن مسعودیان راد مدیرکل کمیته امداد استان سمنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان با بیان اینکه طی سال گذشته ۷۰۰ راس دام ذبح و بین نیازمندان استان توزیع شد گفت : امسال این میزان دام با افزایش دو برابری به یک هزار و ۵۰۰ راس رسید.

او با بیان اینکه قرآن کریم راهبردهایی برای رفع فقر ارائه کرده است افزود : راهبردهای قرآن کریم از جمله پرداخت زکات، صدقه، موقوفات و غیره در نهایت به دستگیری و فقرزدایی از نیازمندان منجر می‌شود بنابراین برای تحقق این گام باید در وهله نخست اطلاع‌رسانی مناسب نیز صورت گیرد.

مسعودیان راد با بیان اینکه هشت قربانگاه در شهرستان‌های استان سمنان برای ذبح دام در نظر گرفته‌شده است تصریح کرد : طرح ذبح عظیم از استان نشات گرفت و امروز به صورت نمونه کشوری در اقصی نقاط جاهای مختلف اجرا می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت : توسعه و پیشرفت هر کشوری نیازمند اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی درست و اصولی است بنابراین انتظار می‌رود رسانه‌ها در عید قربان امسال همکاری لازم را داشته باشند تا بتوانیم با همکاری یکدیگر یاری گر نیازمندان استان سمنان باشیم.

انتهای پیام / ر

اختصاص هشت قربانگاه در استان سمنان برای ذبح دام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.