۱۵۷ پایگاه در استان چهارمحال و بختیاری آماده دریافت نذورات مردمی در عید سعید قربان است.

آمادگی ۱۵۷ پایگاه برای دریافت نذورات مردمی در عید قربانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی ملک پور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۵۷ پایگاه در سراسر استان آماده دریافت کمک‌های مردم خیر و نیکوکار در عید سعید قربان است.

او با اشاره به آغاز پویش «عید قربان» همزمان با سراسر کشور در استان افزود: ۷۹ مسجد، ۶۰ مرکز نیکوکاری و ادارات ۱۸ گانه کمیته امداد در سراسر استان آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی با نیت نذر قربانی هستند.

ملک پور با بیان اینکه امکان مشارکت مردم در طرح نذر قربانی با هر مبلغی امکان‌پذیر است اضافه کرد: کمیته امداد بر اساس نذورات نقدی جمع‌آوری شده و به نیت افراد خیر اقدام به تهیه دام زنده و توزیع گوشت قربانی در میان نیازمندان می‌کند.

او ادامه داد: گوشت قربانی که در اختیار این نهاد قرار می‌گیرد به شکل بهداشتی و اصولی بسته‌بندی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد.

ملک پور گفت: خیران و نیکوکاران می‌توانند کمک‌های نقدی خود را با شماره‌گیری کد #۱*۸۸۷۷* و یا واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۱۲ صندوق امداد ولایت، شماره حساب ۸۸۰۳۱۸۵۵۸ نزد صندوق امداد ولایت و شماره حساب ۰۱۱۲۸۱۲۶۲۰۰۳ نزد بانک ملی به دست نیازمندان برسانند.

انتهای پیام/ف

آغاز پویش عید قربان در کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار