فرمانده انتظامی بندرعباس گفت: ۴۹۷ نفر سارق، مظنون به سرقت، متهمان فراری، خرده فروش مواد مخدر و معتادان متجاهر دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان،سرهنگ اسماعیل مشایخ فرمانده انتظامی بندرعباس از دستگیری  ۴۹۷ نفر سارق، مظنون به سرقت، متهمان فراری، خرده فروش مواد مخدر و معتادان متجاهر در  اجرای طرح امنیت اجتماعی خبر داد.

او با اشاره اینکه  در ۴۸ ساعت گذشته در شهرستان بندرعباس دستگیر شدند افزود : در میان دستگیرشدگان ۴ باند سرقت خودرو و منزل نیز وجود دارد.

سرهنگ اسماعیل مشایخ افزود:یک باند ۴ نفره از سارقان داخل خودرو در سطح شهربا تغییر زاویه دوربین‌های ه جلوی مغازه و خیابان پس از شکستن شیشه‌های خودرو، رادیو پخش، باطری و دیگر وسایل را سرقت می‌کردند.

او گفت : باند ۳ نفره نیز در بت جعل عنوان نیرو‌های امنیتی و انتظامی خودرو‌های گران قیمت را سرقت می‌کردند.

فرمانده انتظامی بندرعباس افزود : سه نفر سارق موتور سیکلت که اعضای آن در شرکت‌های انتظامی و خدماتی اشتغال داشتند نیز دستگیر شدند.

سرهنگ مشایخ گفت : همچنین در گشت زنی دو نفر سارق به عنف که با تهدید و اسپری موبایل سرقت می‌کردند دستگیر شدند و تعدادی اموال کشف شد.

او افزود: در پاکسازی دو محله در بندرعباس این افراد در مجموع ۹۸ گرم انواع مواد مخدر و چند بطری مواد تهیه ماده مخدر شیشه بدست آمد.

فرماندهی انتظامی بندرعباس درباره سرقت در پل رسالت بندرعباس نیز گفت: در چند روز گذشته عده‌ای از افراد با تصادف ساختگی از داخل یک خودر سرقت کرده بودند که با اقدامات اطلاعاتی شناسایی شده اند و بزودی دستگیر می‌شوند.

سرهنگ مشایخ به شهروندان توصیه کرد که مردم مراقب باشند به افراد مامورنما که خواسته‌های غیر منطقی دارند اعتماد نکنند و مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

اوگفت : خانواده‌هایی که قصد مسافرت دارند نیز منازل خود را به همسایه‌ها و افراد مطمئن بسپارند.

انتهای پیام/ر

تشدیدبرخورد با متخلفان در بندرعباس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.