مهم‌ترین حوادث امروز شنبه ۱۹ مرداد سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، مهم‌ترین حوادث امروز شنبه ۱۹ مرداد سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف هشت دستگاه ماینر قاچاق در یزد

سرهنگ محمدرضا حناساب رئیس پلیس آگاهی استان یزد گفت: ماموران پلیس آگاهی یزد کار اطلاعاتی از دپو تعدادی دستگاه ماینر (دستگاه استخراج ارز دیجیتال) در یک انبار در شهرستان یزد مطلع شدند.

وی افزود: ماموران پس از تکمیل تحقیقات و هماهنگی قضائی در بازرسی از این انبار ۸ دستگاه ماینر کشف و یک متهم را دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان یزد با اشاره به تشکیل پرونده و تحویل متهم به مراجع قضائی تصریح کرد: ارزش ریالی این اقلام غیرمجاز توسط کارشناسان مربوطه یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

کشف دو کیلوگرم تریاک در طرح پاکسازی پلیس خاتم

سرهنگ غلامرضا کشوری فرمانده انتظامی شهرستان خاتم گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت تامین امنیت پایدار، ارتقاء احساس امنیت مردم و برخورد با خرده فروشان و معتادان سطح شهرستان در روز گذشته توسط پلیس خاتم به مرحله اجرا درآمد.

او در این خصوص تصریح کرد: در اجرای این طرح مقدار دو کیلو و ۲۵۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک از خرده فروشان کشف شد.

کشوری با بیان اینکه تعداد چهار نفر از افراد خرده فروش و معتادان متجاهر نیز دستگیر شدند افزود: متهمان دستگیر شده تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خاتم در خاتمه خاطرنشان کرد: مخلان نظم و امنیت عمومی بدانند نیروی انتظامی با تمام توان خود در راستای برقراری امنیت شهروندان و مبارزه با پدیده شوم اعتیاد اقدام خواهد کرد.

کشف تریاک از مسافر قطار

سرهنگ نبی الله کشوری رئیس پلیس راه آهن استان یزد گفت: ماموران پلیس راه آهن هنگام کنترل مسافران سالن انتظار به جوانی ۲۷ ساله مشکوک شدند.

سرهنگ نبی الله کشوری ادامه داد: ماموران در بازرسی از وسایل همراه متهم مقدار یک کیلو و ۶۵۰ گرم تریاک را از داخل ساک دستی او کشف کردند.

رئیس پلیس راه آهن استان یزد گفت: متهم قصد انتقال این مواد به تهران را داشت که دستگیر و به دادسرا معرفی شد.

کشف موتورسیکلت غیرمجاز در یزد

سرهنگ منوچهر نصیری فرمانده انتظامی شهرستان یزد، گفت: ماموران کلانتری ۱۵ آزادگان، یک دستگاه موتور سیکلت قاچاق که برای شهروندان ایجاد مزاحمت می‌کرد توقیف و روانه پارکینگ کردند.

سرهنگ نصیری اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۵ یک دستگاه موتورسیکلت سی بی ۴۰۰ قاچاق که با صدای ناهنجار خود آرامش و آسایش شهروندان را سلب کرده بود توقیف و روانه پارکینگ، کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان یزد افزود: با توجه به ممنوعیت تردد موتور‌های سنگین در سطح شهر و با توجه به اینکه این موتورسیکلت‌ها به صورت قاچاق وارد می‌شوند و موجبات رعب و وحشت شهروندان را فراهم می کنند برخورد با این موضوع در دستور کار پلیس است.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.