طرح ذبح عظیم عید تا عید در شهرستان مهریز اجرا می‌شود

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان مهریز از اجرای طرح ذبح عظیم در ایام عید قربان تا عید غدیر خم و توزیع گوشت قربانی بین ایتام، سالمندان و نیازمندان این شهرستان خبر داد.

احمد ایزدی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان مهریز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  گفت: به مناسبت عید سعید قربان و به‌منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و منابع بالقوه جامعه در قالب طرح‌های مبتنی بر نیاز، طرح ذبح عظیم در شهرستان مهریز اجرا می شود.

ایزدی افزود: هدف از اجرای این طرح تهیه ۷۴۷ کیلوگرم گوشت نذری برای ۵۴۷ دانش آموز و ۲۰۰کودک سوء تغذیه شهرستان مهریز است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان مهریز ادامه داد: در عید قربان سال گذشته بیش ۴۰ میلیون تومان به صورت نقدی و اهدای گوشت با همکاری موسسات نیکوکاری جمع‌آوری و بین نیازمندان توزیع‌شده است.

او تصریح کرد: امسال شهروندان مهریزی جهت ادای نذر قربانی در روز عید قربان می‌تواند به پایگا‌های نیکوکاری و کیمته امداد امام خمینی (ره) در سطح شهرستان مهریز مراجعه کنند.

ایزدی از عموم مردم به‌ویژه نیکوکاران و مراکز نیکوکاری دعوت کرد با هر بضاعت مالی؛ حتی با ۱۰ هزار تومان در این طرح بزرگ مشارکت داشته باشند و قربانی خود را با دست نیازمندان به پیشگاه خدا ببرند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان مهریز در پایان گفت: ساده‌ترین راه‌های مشارکت در طرح ذبح عظیم، با شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۸۲۰۰ و از طریق موبایل کد #۰۳۵۴*۱*۸۸۷۷* و مراکز کمیته امداد امام خمینی و مراکز نیکوکاری شهرستان مهریز است.

انتهای پیام/ غ

اجرای طرح ذبح عظیم در شهرستان مهریز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.