سردار هادیان فر گفت: خودرو‌های کشور‌های همسایه که در کشور در حال تردد هستند برای گردشگری بوده و برای آن‌ها منعی وجود ندارد.

تردد خودرو‌های کشور‌های همسایه در کشور منعی ندارد/ تخلف گمرک کیش در صدور مجوز ترددبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سردار سید کمال هادیان فر رئیس پلیس راهور ناجا، در بازدید سر زده از جزیره کیش با بیان این که مدت زمان مرخصی خودرو‌های مناطق آزاد برای تردد در کشور یک ماه است، تاکید کرد: مجوزی که گمرک برای تردد پیوسته دو ماهه برای خودرو‌ها صادر کرده است تخلف است.

رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به توقیف چندین خودرو مناطق آزاد به ویژه خودرو‌های مناطق آزاد کیش در استان‌های کشور همچون تهران، اصفهان و شیراز گفت: به دلیل اینکه گمرک برای این خودرو‌ها مجوز تردد دوماهه صادر کرده و این خلاف قوانین است، این خودرو‌ها توقیف شده اند، اما با نزدیکی به ایام مبارک اعیاد قربان و غدیر، دستور رهاسازی خودرو‌ها و بازگشت آن‌ها به مناطق آزادشان را صادر کرده ایم.

سردار هادیانفر ورود خودرو‌های بالای ۲۵۰۰ سی سی مناطق آزاد به کشور به جز خودرو‌های آمریکایی را بلامانع دانست و تاکید کرد: خودرو‌های کشور‌های همسایه که در کشور در حال تردد هستند به دلیل موضوع گردشگری بوده و برای آن‌ها منعی وجود ندارد.

انتهای پیام/م

صحبت های رئیس پلیس راهور ناجا در کیش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امین مردانی بلداجی
۰۱:۳۳ ۲۰ مرداد ۱۳۹۸
با عرض سلام و خسته نباشید
جناب آقای هادیانفر اینجانب راننده تاکسی هستم و مسافربرهای شخصی خیلی راحت مسافرکشی میکنند هر چقدر هم به راهور میگیم پیگیری نمیکنن اگر هنوز کیش هستید ببینید میتونید راه حلی پیدا کنید چون راهنمایی رانندگی کیش اصلا پیگیر نیست با تشکر