مهم‌ترین حوادث امروز، بیستم مرداد استان مرکزی سال ۹۸ را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، مهم‌ترین  اخبارحوادث امروز نوزدهم مرداد سال ۹۸ استان مرکزی به شرح زیر است:

کشف ۷ هزار قرص و داروی غیرمجاز

سرهنگ محمود خلجی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از کشف نزدیک به ۷ هزار قرص و داروی غیرمجاز در اراک خبرداد.

در تداوم طرح‌های نظارتی ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی استان بر واحد‌های صنفی تعداد حدود ۷ هزار عدد قرص و کپسول، بسته روغن درمانی و زعفران غیر مجاز از ۲ انبار یک واحد تجاری در شهرستان اراک کشف شد.

کشف ۳۵کیلوگرم تریاک

سرهنگ احمدرضا چگنی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: ۳۵ کیلوگرم ماده مخدر تریاک که به شیوه ماهرانه‌ای در خودرو سواری جاساز شده بود در عملیات روز پلیس استان کشف شد.

سرهنگ چگنی افزود: راننده خودرو در این عملیات دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

تمهیدات ترافیکی، انتظامی در پارک‌ها

سرهنگ امیریان فرمانده انتظامی شهرستان اراک از اجرای تمهیدات ترافیکی و انتظامی پلیس در پارک‌ها و تفرجگاه‌های شهرستان اراک به منظور آسایش و آرامش خاطر شهروندان خبرداد.

کشف یک کامیون پارچه قاچاق

سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان از کشف یک کامیون با محموله ۳ میلیارد و ۲۶۷ میلیون ریالی پارچه‌های قاچاق در عملیات پلیس در شهرستان ساوه خبر داد.

سرهنگ مفخمی شهرستانی افزود: در تداوم طرح‌های عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا، ماموران پلیس آگاهی شهرستان ساوه در انجام تحقیقاتی از تردد یک دستگاه خودروی کامیون حامل بار قاچاق از محور‌های مواصلاتی این شهرستان مطلع شدند و پس از برنامه ریزی عملیاتی موفق شدند این کامیون را که در اتوبان ساوه - تهران دچار نقص فنی شده بود، شناسایی کنند که در بازرسی از آن ۵۲ طاقه پارچه قاچاق به ارزش ریالی ۳ میلیارد و ۲۶۷ میلیون ریال بنابر نظرکارشناس مربوطه کشف شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.