سرپرست معاونت برنامه ریزی و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد گفت: برای اجرا و تکمیل ۱۶ طرح گردشگری استان، ۳۲ میلیارد ریال تخصیص یافته است.

محمد میرشمسی، سرپرست معاونت برنامه ریزی و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، با اشاره به ضرورت رشد و توسعه زیرساخت‌های گردشگری گفت: از منابع اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه ملی و استانی اعتباری به مبلغ ٣٢ میلیارد ریال برای ١٦ طرح گردشگری در نظر گرفته شده است.

میرشمسی افزود: این مبلغ برای اجرا و تکمیل زیرساخت‌های مورد نیاز نظیر ایجاد شبکه‌های گاز، برق، آب، راه دسترسی و... هزینه شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه گردشگری استان یزد بر مبنای اسناد بالا دستی و سند آمایش یکی از شاخصه‌های توسعه استان است، اظهار داشت: ظرفیت ها، جاذبه‌ها و پتانسیل‌های فرهنگی، تاریخی و طبیعی استان و استفاده بهینه و آماده سازی آن‌ها عامل توسعه گردشگری داخلی، تولید ثروت و اشتغال پایدار است.

او افزود: ایجاد و تکمیل زیرساخت‌های مورد نیاز طرح‌های سرمایه گذاری گردشگری در دست اقدام و حمایت از سرمایه گذاران با نگاه توسعه پایدار یکی از عوامل رشد و افزایش رشد و افزایش ورودی گردشگران به استان خواهد بود.

انتهای پیام/ غ

سی و دو میلیارد ریال برای تکمیل ۱۶ طرح گردشگری استان یزد اختصاص داده شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار