مدیر آموزش و پرورش بهبهان از برگزاری ۱ هزار و ۹۰۶ ساعت آموزشی با مشارکت دبیران در طرح خیرین آموزشی مقطع متوسطه دوره دوم خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رسول عبدی پور مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: یکی از طرح‌های ارزشمند و کارآمد طرح خیرین آموزشی است که هر ساله در مدارس شهرستان و با استقبال چشمگیر معلمان خیر بهبهانی برگزار می‌شود.

او به ابراز تمایل و رضایتمندی دبیران این شهرستان در برگزاری کلاس‌های رایگان برای دانش آموزان بیشتر از ساعت موظف اشاره کرد وافزود: یک هزار و ۹۰۶ ساعت آموزشی تقویتی برای دانش آموزان کم بضاعت و دارای ضعف بنیه علمی، در ۲۵ دبیرستان دوره دوم شهرستان اجرا شد.

عبدی پور اضافه کرد: ۱۸۴ دبیر مرد و زن دوره متوسطه دوم شهرستان ، با برگزاری جلسات آموزشی ۵۰ دقیقه‌ای در طرح خیرین آموزشی مشارکت کردند.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان ادامه داد: کارشناسی متوسطه دوره دوم شهرستان در سال ۹۷، توانست با جدیت و پشتکار مدیران، معاونین و دبیران رتبه اول استان در طرح خیرین آموزشی را به خود اختصاص دهد.

دبیرستان‌های دوره دوم دخترانه صالحات و پسرانه رسول اکرم ص بالاترین میزان مشارکت در طرح خیرین آموزشی را در شهرستان بهبهان داشته اند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.