استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتخابات امسال با دوشاخصه مشاركت حداكثری و سلامت كامل برگزار مي شود .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه وبویراحمد در نشست شورای اداری استان خطاب به مدیران و متولیان حوزه انتخابات با توجه به قرار داشتن در سال انتخابات گفت:مجریان و متولیان انتخابات با احزاب سیاسی مختلف، بخشداران، فرمانداران و ائمه جمعه جلسه برگزار کنند چرا که به عنوان رئیس ستاد انتخابات مسئولیت مهمی بر عهده دارد.

او افزود: دکتر نظری معاون سیاسی امنیتی سابق اخیراً درخواست استعفا کرد، من هم با استعفای وی موافقت کردم و از وزارت کشور خواستم تا دکتر نظری یک ماه در کنار ما باشند و اوضاع و احوال را تشریح کند و خود ایشان با اخلاق کریمانه و نگاهی که داشتن وارد قضایا شدند و من پیشنهاد دادم در جایگاهی دیگر باشد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: آقای جمالی معاون سیاسی امنیتی واجتماعی جدید استاندار برادر دو شهید و جانباز است که با اخلاقی که از وی میشناسیم می تواند در سمت جدید موفق باشد.

کلانتری به احمد جمالی توصیه کرد با احزاب سیاسی مختلف، بخشداران، فرمانداران و ائمه جمعه جلسه برگزار کند چرا که به عنوان رئیس ستاد انتخابات مسوولیت مهمی بر عهده دارد.

او سلامت انتخابات را اولین و مهم‌ترین موضوع در استان دانست و گفت: سلامت انتخابات با امانت‌داری و عمل به قانون محقق می‌شود.
مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد امنیت را دیگر بُعد مهم در انتخابات اسفند ماه دانست و افزود: گاهی ممکن است فردی در سخنرانی‌ها چالش جدی ایجاد کند این موضوع مراقبت شود که نظام اسلامی، سیاست و فرامین رهبری و آرمان‌های والای حضرت امام خط قرمز‌ها هستند.

او با بیان اینکه همه تحرکات سیاسی در شورای تامین استان رصد می‌شود گفت: تلاش کنیم انتخابات پرشور و حماسه‌سازی در پایان سال جاری داشته باشیم.

کلانتری رقابت را دیگر بُعد مهم در انتخابات دانست و گفت: مشارکتی که در ۲ اسفند خواهیم داشت بسیاری از توطئه‌های آمریکا و دشمنان را خنثی و نقش بر آب می‌کند، چرا که هر جایی که مردم وارد شدند دشمن عقب‌نشینی کرده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از نقد‌های سازنده حمایت می‌کنم، افزود: هیچ فردی حق ندارد مردم را مایوس کند، مایوس کردن مردم خلاف فرامین رهبری است و خط قرمزی است که هر کسی در هر جایگاه و تریبونی که دارد باید مدنظر داشته باشد.

او ادامه داد: هر انتقادی را روی سر می‌گذارم، اما مایوس کردن مردم و گرفتن نشاط از آن‌ها را نمی‌پذیرم که معاون جدید سیاسی و امنیتی و رئیس ستاد انتخابات به این نکات توجه داشته باشد.

 انتهای پیام/غ

از نقد‌های سازنده حمایت می‌کنم

برچسب ها: استانداری ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.