مدیر آموزش و پرورش بهبهان از فعالیت ۲۶ تولیدی تایید شده برای دوخت پوشاک مدارس دانش آموزان شهرستان بهبهان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رسول عبدی پور مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: لباس فرم مدارس از ملزومات قابل توجهی است که در نظام تعلیم و تربیت و با هدف متحدالشکل بودن پوشاک دانش آموزان بدان تاکید شده است.

او افزود: لباس فرم یکسان و واحد در مدارس موجب هماهنگی و پرهیز از تبعیض‌های مالی و رفتاری بین دانش آموزان می‌شود،  و دستورالعمل انتخاب طرح، رنگ، کیفیت پارچه و معرفی مسئولین پوشاک دانش آموزان طی بخشنامه‌ها و جلسات متعدد به مدارس ابلاغ شده است که انتطار داریم مدیران با رعایت قوانین، همکاری لازم را با کمیته پوشاک مدارس داشته باشند.

عبدی پور بیان داشت: ۲۶ تولیدی پس از اعلام آمادگی و بررسی مدارک و سوابق تولیدی آنان جهت دوخت لباس فرم بیست و شش هزار دانش آموز مدارس شهرستان مورد تایید قرار گرفته و از مردادماه فعالیت خود را آغاز کردند.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان تصریح کرد: تولیدی‌ها موظف شدند بر اساس نرخنامه مصوب اداره کل صنعت، معدن و تجارت و اداره کل آموزش و پرورش خوزستان فعالیت کنند.

این مقام مسئولادامه داد: سازمان دانش آموزی به عنوان نماینده آموزش و پرورش و مسئول پوشاک مدارس و کارگروه صنعت، معدن و تجارت بهبهان بر روند تهیه پارچه و دوخت لباس فرم مدارس نظارت کامل دارند.

او افزود: طبق شیوه نامه وزارتی مدیران در صورتیکه از عملکرد تولیدی پوشاک مورد قراردادشان رضایت ندارند می‌توانند مکتوب با ذکر موارد به سازمان دانش اموزی شهرستان گزارش دهند.

انتهای پیام/م

تهیه پوشکا مدارس برای دانش آموزان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.