مهم‌ترین حوادث امروز، بیست و سوم مرداد استان مرکزی سال ۹۸ را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، مهم‌ترین  اخبارحوادث امروز بیست و سوم مرداد سال ۹۸ استان مرکزی به شرح زیر است:

دستگیری شرور سابقه دار

شرور سابقه داری که با ارتکاب جرایم مختلف در یکی از محله‌های شهرستان اراک باعث نارضایی و سلب آرامش اهالی محل شده بود در عملیات مأموران پلیس امنیت عمومی استان مرکزی دستگیر شد.

۱۱ هزار نخ سیگار قاچاق

سرهنگ عبدالرضا جودکی فرمانده انتظامی شهرستان خنداب از کشف بیش از ۱۱ هزار نخ سیگار قاچاق در شهرستان خنداب خبر داد.

سرهنگ عبدالرضا جودکی افزود: طرح نظارتی بر واحد‌های صنفی عرضه دخانیات در شهرستان خنداب اجرا و بیش از ۱۱ هزار و ۲۶۰ نفت سیگار قاچاق در این طرح کشف شد.

سارق پل‌های آهنی

سارق سابقه‌دار پل‌های آهنی در عملیات ماموران انتظامی شهرستان شازند دستگیر و به ۱۰ فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کرد.

سارق حرفه‌ای با شگرد خاص

سرهنگ امیر مختاری فرمانده انتظامی شهرستان اراک از دستگیری سارق حرفه‌ای خبر داد که با پلاک جعلی سرقت می‌کرد.

سرهنگ مختاری افزود: سارق حرفه‌ای که با جعل پلاک خودروی دیگر در شهرستان اراک سرقت می‌کرد در عملیات ماموران یگان امداد شهرستان اراک دستگیر و به پنج فقره سرقت محتویات خودرو اعتراف کرد.

توقیف بار قاچاق میلیاردی

سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مرکزی از توقیف یک دستگاه کامیون حامل ۶۱ طاقه پارچه و هشتاد هزار عدد زیپ شلوار خارجی قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال در شهرستان دلیجان خبر داد.

سرهنگ مفخمی افزود: در این عملیات خودرو که به مقصد تهران در حال حرکت بود توقیف و راننده آن دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

باند خانوادگی توزیع مواد مخدر

سرهنگ یوسف سپهوند جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی از انهدام باند خانوادگی توزیع مواد مخدر در استان مرکزی در عملیات مشترک ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان‌های مرکزی و تهران بزرگ خبرداد.

سرهنگ سپهوند افزود: با برنامه ریزی عملیاتی پلیس، این فرد که تحت پوشش مسافرت خانوادگی با یک دستگاه خودروی سواری در حال تردد در یکی از محور‌های مواصلاتی شهر اراک بود، شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد ودر بازرسی از خودروی توقیف شده مقدار حدود ۷۰ کیلوگرم تریاک که در ۲۰۳ بطری جاساز شده بود، کشف شد و قاچاقچی مواد مخدر به همراه اعضای خانواده اش دستگیر و با هماهنگی مرجع قضائی برای تکمیل تحقیقات به یگان انتظامی انتقال داده شدند.

کلاهبرداری در پوشش نامزدی

خانمی که با وعده ازدواج اقدام به کلاهبرداری ۴۲۵ میلیون ریالی از شهروندان اراکی کرده بود در عملیات ماموران پلیس آگاهی استان مرکزی دستگیر و پس از اعتراف به جرم خود با تکمیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.