پوریافر گفت: اتوبوس‌های زائران و مسافران خارجی باید ابتدا به پارک‌سوار شمالی رفته و بعد به حرم مطهر کریمه اهل‌بیت (س) انتقال داده شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، رضا پوریافر مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم با اشاره به تردد اتوبوس زائران خارجی در سطح شهر گفت: طبق قانون اتوبوس‌های مسافربری حق داشته مسافر را در پایانه پیاده و سوار کنند و اگر اتوبوسی این کار را در داخل شهر انجام دهد در هر صورت تخلف محسوب و مشکل با راننده بوده و متوجه مسئولان استان نیست.

پوریافر پیاده و سوار کردن مسافر در سطح شهر توسط اتوبوس‌های زائران خارجی را مورد انتقاد قرار داد و اضافه کرد: متأسفانه در شلوغ‌ترین و امنیتی‌ترین مکان یعنی نزدیک حرم مطهر حضرت معصومه (س) این اتوبوس‌ها اقدام به جابه‌جایی مسافر می‌کنند.

وی با بیان کارساز نبودن جریمه نقدی ابراز کرد: اعمال مبلغ ۱۰۰ الی ۲۰۰ هزار تومان جریمه برای رانندگان اتوبوس‌های زائران خارجی به‌ویژه زائران عراقی و پاکستانی تأثیری نداشته و انجام این کار بازدارنده نیست.

پوریافر با تأکید بر اینکه اراده جدی برای ساماندهی زائران عراقی و پاکستانی وجود ندارد، تصریح کرد: اتوبوس‌های زائران و مسافران خارجی باید ابتدا به پارک‌سوار شمالی بروند و ازآنجا با اتوبوس سازمان اتوبوسرانی به حرم مطهر کریمه اهل‌بیت (س) انتقال داده شوند، اما گاهی تخلفاتی در این زمینه دیده می‌شود.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم ادامه داد: حتی مصوب شده که به مرز میرجاوه ابلاغ شود ابتدا زائران و مسافران را به پارک‌سوار شمالی بیاورند، امیدواریم انجام این مهم با اهتمام مسئولان و جدیت پلیس عملیاتی شود.

انتهای پیام/الف

اراده جدی برای ساماندهی تردد زائران عراقی و پاکستانی در قم وجود ندارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار