سیزدهمین یادمان شهدای گمنام روستای دولت آباد با حضور امام جمعه بافق و جمعی از مسئولان در تپه نور الشهدا این روستا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محمدجواد مسلمان جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق در این مراسم ضمن گرامیداشت یادوخاطره شهدا و امام شهدا و تبریک عید ولایت گفت: این امنیت و آسایش و دورهمی‌ها را مدیون ایثار و گذشت شهدا هستیم.

او در ادامه افزود: یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های شهدا ولایت مداری بود و این شاخصه امروز در کل جهان اسلام خود را نشان داده که جای شکرگذاری است.

مسلمان به دیدار جمعی از اعضای جبهه مقاومت یمن با رهبر معظم انقلاب  اشاره و بیان کرد:  اگر امروز مردم یمن در منطقه سربلند هستند و پیروزی‌هایی کسب کردند به خاطر وجود ولایت است که جای شکرگذاری از خداوند دارد.

در ادامه نیز حجت الاسلام والمسلمین مختاری سخنران این مراسم گفت: خداوند مقام بالا و بزرگی به شهید داده که به هیچ کس نداده است.

او در ادامه افزود: کسانی که در راه خدا شهید می‌شوند مرده نیستند بلکه زنده هستند و نزد خدای خود روزی می‌خورند و زنده کسی است که می‌تواند در عالم اطراف خود تصرف کند و کار انجام می‌دهد.

روایت گری دوران دفاع مقدس، اجرای گروه سرود و غبارروبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدای گمنام از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

 روستای دولت آباد در فاصله ۹۰کیلومتری بافق قرار دارد و میزبان ۳شهید گمنام در تپه نورالشهداست.

انتهای پیام/ص

یادمان شهدای گمنام روستای دولت آباد بافق  برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
دکتر محمدی
۱۳:۴۴ ۲۷ مرداد ۱۳۹۸
خیلی عالی بود ارزش داشت که تا اونجا اومدم جای باصفایی بود خیلی ممنون ازشون
آخرین اخبار