امام جمعه موقت سنندج در خطبه‌های نماز جمعه این هفته وحدت، ایستادگی و مقاومت را رمز سربلندی کشور در مقابل دشمنان عنوان کرد.

پایداری و مقاومت رمز سربلندی کشور استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،ماموستا حسینی افزود:قدرت نظامی زمینه‌ساز استقلال اقتصادی و سیاسی است و آزادی نفتکش ایرانی بار دیگر قدرت جهانی نظام جمهوری اسلامی ایران و ضعف دشمنان را به همگان نشان داد.
خطیب جمعه سنندج در ادامه به خودکفایی جمهوری اسلامی ایران در تسلیحات نظامی اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی دستیابی به استقلال در عرصه صنعت دفاعی است.
وی در بخش دیگر از سخنان خود افزود: چشم و هم چشمی یکی از پدیده‌های ناهنجار رفتاری است که سر انجام آن تباه شدن ارزش‌های والای انسانی است.
امام جمعه سنندج اضافه کرد: رقابت غیر سازنده میان افراد جامعه، عامل مهمی در ایجاد چشم و هم چشمی است از این رو باید متولیان امر با آموزش رقابت درست و ایجاد بینش سازنده، رقابت‌های نادرست را به رفاقت‌های سازنده مبدل کنند و جامعه را از آثار زیانبار چشم و هم‌چشمی نجات دهند.
وی در خطبه‌های این هفته بر جمع‌کردن توشه آخرت توسط مسلمانان تاکید کرد و گفت: مرگ برای همه انسان‌ها حق است و ما مسلمانان موظفیم برای مرگی عزتمند تلاش کنیم.
خطبه‌های نماز جمعه امروز با ابراز امیدواری امام جمعه سنندج، نسبت به وعده‌های رییس قوه قضاییه در زمینه سازی برای نابودی مفسدین اقتصادی و کوتاه کردن دست آنان از بیت‌المال پایان یافت.

انتهای پیام/ت

خطبه های امام جمعه سنندج

برچسب ها: نماز جمعه ، سنندج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.