فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) گفت: مردم بزرگترین پشتیبان و پشتوانه نظام و انقلاب هستند که به آن مشروعیت بخشیده اند.

مردم بزرگترین پشتیبان نظام و انقلاببه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،سردارحاج رحیم نوعی اقدم فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) در سومین یادواره شهدای محله فیضیه تبریزگفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مردم، ولی نعمت ما هستندو بدانید هر اندازه به انقلاب و نظام و شهدا ارزش قائل شویم همان اندازه ارادتمند مردم عزیزمان هستیم.


وی به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه شهداء امامزاده‌های کشور هستند اشاره کرده واظهار داشت: باید عظمت و بزرگی شهدایمان را حفظ کنیم تا به نسل‌های بعد نیز انتقال دهیم تا بدانند این مملکت چگونه حفظ شده است.

 

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران، اقتدار خود را مدیون خون شهیدان میداند، تصریح کرد: عزت، اقتدار، قدرت و عظمت جمهوری اسلامی ایران در سایه خون شهیدان بدست آمده است.


سردار نوعی اقدم همچنین امنیت ایران و سربلندی کشور را در جای جای دنیا حاصل خون شهداء و صبر واستقامت خانواده‌های این عزیزان دانست و افزود: برگزای این چنین مراسم‌هایی باعث می‌شود این بزرگواران را هرگز فراموش نکنیم.

 

وی به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه شهداء امامزاده‌های کشور هستند اشاره کرده واظهار داشت: باید عظمت و بزرگی این شهداء را حفظ کنیم تا به نسل‌های بعد نیز انتقال دهیم تا بدانند این مملکت چگونه حفظ شده است.


شایان ذکر است؛ محله ۱۸ متری فیضیه غربی تبریز، (۳۰) شهید والامقام به نظام مقدس جمهوری اسلامی تقدیم کرده است.

 

انتهای پیام/

برگزاری سومین یادواره شهدای محله فیضیه تبریز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.