دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور از افزایش ۳۵ درصدی بودجه سازمان جوانان این نهاد برای تامین و تربیت نیرو‌های جوان در سال ۹۸ خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محمودرضا پیروی دبیر کل جمعیت هلال احمر کشور در بازدید از برگزاری اردو‌های نشاط و امید در یزد از افزایش ۳۵ درصدی بودجه سازمان جوانان این نهاد در سال ۹۸ خبر داد و گفت: سرمایه‌گذاری برای تامین و تربیت نیرو‌های جوان در اولویت کار‌های جمعیت قرار دارد.

او  افزود: سرمایه‌گذاری در این بخش، در آینده به نفع همه خواهد بود، بر این اساس باید به زیرساخت‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشیم که می‌تواند در قالب اردو‌های فرهنگی یا آموزشی همچون اردو‌های نشاط و امید، رفاقت مهر یا طرح دادرس باشد.

 دبیر کل جمعیت هلال احمر کشور ادامه داد: این فعالیت‌ها با هر عنوانی که محور آن جوانان است، از جمله اقدام ویژه‌ای است که موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی و افزایش ظرفیت اجتماعی و نهادینه کردن آموزش عمومی از طریق جوانان می‌شود.

پیروی  تصریح کرد: در سازمان جوانان بحث مشارکت مطرح است، این سازمان یکی از نهاد‌های جمعیت است که مشارکت خوبی با سازمان دانش آموزی و آموزش و پرورش استان‌ها دارد و هرجا که بتوانیم مشارکت خوبی داشته باشیم در زمینه اهداف جمعیت و توسعه آموزش همگانی این کار را انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/ی

صحبت های دبیر کل جمعیت هلال احمر کشور در یزد

برچسب ها: هلال احمر ، بودجه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.