۶ هزار و ۷۲ خانوار مراغه‌ای صاحب مسکن می‌شوند

فرماندار مراغه گفت: امسال با تاکید رئیس جمهوری مبنی برتکمیل و تحویل پروژه‌های مسکن مهر، ۶ هزار و ۸۷۲ خانوار مراغه‌ای صاحب مسکن می‌شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، شکری فرماندار مراغه در نشست شورای مسکن این شهرستان با اشاره به تحویل ۶ هزار واحد مسکن مهر این شهرستان گفت: با تلاش شبانه روزی و پیگیری‌های انجام شده بیش از ۶ هزار و ۸۷۲ خانوار در این شهرستان صاحب‌خانه خواهند شد.

او افزود: تا به امروز براساس آمار‌های رسمی موجود از ۶ هزار و ۸۷۲ خانوار متقاضی مسکن مهر بیش از ۶ هزار و ۶۸۸ واحد تحویل متقاضیان شده و تلاش می‌شود تعداد باقی مانده نیز تا پایان سال تحویل متقاضیان شود.

شکری اضافه کرد: در راستای تاکید رئیس جمهوری و با توجه به هماهنگی‌های انجام شده با دستگاه‌های اجرایی و خدماتی در تلاشیم تا پایان امسال کلیه واحد‌های مسکن مهر شهرستان تحویل متقاضیان شود.

فرماندار مراغه با تاکید بر همکاری دستگاه‌های اجرایی در این شهرستان اظهار کرد: بسته شدن پرونده‌های تحویل مسکن مهر در این شهرستان با همکاری دستگاه‌های اجرایی و خدماتی با ارائه و آماده سازی زیرساخت‌های لازم انجام می‌شود و ضروری است اقدامات لازم انجام شود.

شکری تصریح کرد: با مشارکت و همکاری شهرداری، راه و شهرسازی و تمام دستگاه‌های اجرایی و خدماتی در خصوص اتمام محوطه‌سازی و دیوار حائل مساکن مهر شهرستان تفاهم‌نامه‌ای امضا و به زودی مشکلات موجود مسکن‌های مهر در این شهرستان برطرف خواهد شد.

فرماندارمراغه در ادامه با اشاره به آغاز احداث واحد‌های مسکن مهر از سال ۸۷ در این شهرستان اظهار کرد: ساخت واحد‌های مسکونی در این شهرستان از سال ۸۷ آغاز شده و ۱۴.۵ هکتار از اراضی این شهرستان را به خود اختصاص دادند.

شکری ادامه داد: از ۲۰ شرکت تعاونی مسکن این شهرستان، ۸ شرکت به صورت انبوساز فعال بوده و در این راستا ۱۴ پروژه مسکن مهر شهرستان با مشارکت این شرکت‌ها درحال احداث است.

 

 

تحویل ۶ هزار واحد مسکن مهر به متقاضیان مسکن

برچسب ها: مسکن ، راه و شهرسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.