بهره برداری از بیمارستان فورگ داراب تا پایان امسال

فرماندار داراب گفت: بیمارستان فورگ تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علی مظفری فرماندار داراب در جلسه شورای اداری شهرستان داراب بیان کرد: از دو میلیارد تومان اعتبار به بخش بهداشت و درمان، ۵۰۰ میلیون تومان به درمانگاه روستای تیزآب و ۵۰۰ میلیون تومان دیگر نیز به بیمارستان فورگ اختصاص یافت که با احتساب اعتبارات پیشین، در مجموع امسال یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به این بیمارستان تخصیص یافته است.

او بیان کرد: راه‌اندازی درمانگاه شبانه‌روزی، هتلینگ و تجهیز بیمارستان امام حسن مجتبی، پیشرفت فیزیکی بیمارستان امام علی از خدمات ارائه شده در بخش بهداشت و درمان است.

مظفری با اشاره به طرح‌های عمرانی بخش آموزش تصریح کرد: در شهرستان داراب ۴۲ مدرسه در دست ساخت است، که امسال ۸ مدرسه با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

فرماندار داراب اضافه کرد: با اختصاص ۷ میلیارد تومان به سیستم گرمایشی مدارس در سال تحصیلی جدید، گرمایش مدارس شهرستان به طور کامل تامین می‌شود.

او با تاکید بر لزوم همراهی و حمایت مدیران دستگاه‌های دولتی از مدارس، اضافه کرد: در طرح معین مدارس، هر مدرسه به یکی از مدیران اداره‌ها محول می‌شود و در روز بازگشایی مدارس هر مدیر در مدرسه مورد نظر حضور یافته و برای همکاری اعلام آمادگی کنند.

مظفری با اشاره به اینکه اداره‌ها وسایل بلااستفاده خود را به آموزش و پرورش تحویل دهند، گفت: دعوت از خیران برای کمک اختیاری به مدارس مانعی ندارد، اما مدیران مدارس حق ندارند به اجبار از والدین، شهریه دریافت کنند.

فرماندار داراب افزود: بهسازی راه روستایی، اختصاص ۱۷ میلیارد تومان به آبرسانی روستایی، تخصیص ۱۵۰۰ تن قیر به راه‌های شهرستان، تخصیص بالاترین اعتبارات سه درصد نفت و گاز در استان به داراب، ۲۰ زمین چمن روستایی آماده بهره‌برداری از خدماتی است که در پارسال و نیمه نخست امسال انجام شده است.

او گفت: این اقدامات در کنار ساماندهی وضعیت فرودگاه و راه‌آهن با پیگیری و تلاش مستمر نماینده و همراهی با مجموعه دولت حاصل شده است.

مظفری اضافه کرد: فیلم‌ها و مستندات موجود نشان‌دهنده مظلومیت آزادگان سرفراز بوده که در سخت‌ترین شرایط هرگز از اعتقادات خود دست برنداشتند و با ایمان، مردمداری و عزت، حقانیت ایران اسلامی را به مردم عراق نشان دادند.

فرماندار داراب با اشاره به شایعات موجود در فضای مجازی مبنی بر اظهارات شهردار فدامی در جلسه شهرداران استان فارس گفت: از انتشار این شایعات و اظهارات کذب متاثر شدم چرا که همه مردم داراب برای ما یکسان هستند و به طور مساوی از حقوق مردم در همه نقاط شهرستان دفاع می‌کنم.

او بیان کرد: تکمیل سالن ورزشی، تخصیص ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار به آبرسانی همچنین احداث یادمان شهدای گمنام در فدامی از اقدامات صورت گرفته در این منطقه است و به تایید مدیر آموزش و پرورش فورگ، اعتبارات فدامی نسبت به پارسال ۱۰ برابر شده است.

مظفری تصریح کرد: افرادی که به شایعات دامن می‌زنند عملکرد دولت و اقداماتی که طی ۱۴ ماه گذشته انجام شده را نادیده گرفته و از این کارنامه مثبت ناراحت هستند.

طبق اعلام ستاد غدیر شهرستان داراب،۲۰۰ برنامه فرهنگی و اجتماعی، برپایی محافل قرآن و عترت در چهار نقطه از شهرستان، اعزام ۱۱۰ بیماران تالاسمی به مشهد مقدس و تامین هزینه درمان آنها، ورود ده مبلغ از قم و اجرای برنامه توسط آن‌ها در بوستان‌ها، برپایی سه جشن بزرگ و مرکزی در یادمان شهدای گمنام داراب، جنت‌شهر و شهرک غدیر (نوایگان)، اطعام محرومین توسط ستاد غدیر فدامی با ارائه پنج هزار پرس غذا، همچنین اطعام در مزرعه آب (نوایگان)، جنت‌شهر و مسجد جوادالائمه داراب، ویزیت رایگان محرومان در شهر و روستا‌ها و برپایی اردو‌های جهادی بخشی از ویژه برنامه‌های عید سعید غدیر است.

انتهای پیام/ت

افتتاح بیمارستان فورگ داراب تا پایان امسال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار