معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: خیران اردبیلی از طریق مراکز نیکوکاری تاکنون ۵۰۰ سبدغذایی را در بین فقرا و محرومان توزیع کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، صفر توحیدی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل ظهر امروز در حاشیه توزیع سبدکالا در بین خانوار تحت حمایت این نهاد، گفت: مردم نیک‌اندیش استان اردبیل با پیوستن به پویش «فقط به عشق علی» تا کنون ۵۰۰ سبد غذایی را تهیه و از طریق مراکز نیکوکاری به دست مددجویان و اقشار آسیب‌پذیر جامعه رسانده‌اند.

او با اشاره به اینکه همچنان شاهد اهدای سبدغذایی و کمک‌های نقدی خیران در قالب این پویش خیرخواهانه هستیم، بیان کرد: حسن توجه نیکوکاران اردبیلی به نیازمندان به خصوص در مناسبت‌های مختلف بسیار چشمگیر است که میـوان با استفاده از این ظرفیت بخش مهمی از نیاز‌های اساسی خانوار بی‌بضاعت جامعه را برطرف کرد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه پویش «فقط به عشق علی» به مناسبت عید سعید غدیرخم و برای تهیه سبد غذایی و توزیع آن در بین اقشار آسیب‌پذیر راه‌اندازی شده است، افزود: از نیکوکاران خواستاریم تا با پیوستن به این پویش مردمی، کمیته امداد استان اردبیل را بیش از پیش در تهیه نیاز‌های ضروری مددجویان تحت حمایت و سایر افراد نیازمند جامعه یاری کنند.

توحیدی با اشاره به اینکه ساده‌ترین روش برای یاری‌رسانی به فقرا و پیوستن به پویش «فقط به عشق علی» کد آنی‌پرداخت #۰۴۵*۸۸۷۷* است، گفت: سامانه پیامکی ارتباط مردمی ۳۰۰۰۳۳۳۳۴۵ نیز در اختیار نیکوکاران اردبیلی قرار دارد تا نسبت به کمک‌رسانی به محرومان جامعه در عید سعید غدیرخم اعلام آمادگی کنند.

او با اعلام اینکه ۶۰ مرکز نیکوکاری در سطح استان آماده دریافت هدایای نقدی و غیرنقدی نیکوکاران در عید سعید غدیرخم برای یاری‌رسانی به محرومان خواهند بود، بیان کرد: پویش «فقط به عشق علی» فرصتی مغتنم است تا در روز‌های شاد، فقرا و مستمندان را فراموش نکنیم و حتی با اندک نذورات خود آن‌ها را نیز در شادی های‌مان سهیم کنیم.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه ۳۸ هزار خانوار در قالب ۸۰ هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل قرار دارند، بیان کرد: با هم‌افزایی و کمک‌های نیکوکاران می‌توانیم در مناسبت‌های مهم سال که شور و نشاط اکثر خانواده‌ها را در بر می‌گیرد، شادی را به منازل نیازمندان اردبیلی ببریم.

توحیدی در ادامه سخنان خود به کمک ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی نقدی و غیرنقدی خیران اردبیلی به خانواده‌های نیازمند در چهار ماهه امسال اشاره کرد و گفت: کمک‌های مردمی در چهار ماهه نخست سالجاری نسبت به مدت مشابه خود در سال گذشته ۶۷ درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/ح

فعالیت ۶۰ مرکز نیکوکاری در سطح استان اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.