ملی پوش بسکتبال کشورمان گفت: بازی‌های دوستانه باعث شد به شرایط خوبی برسیم، شکست روسیه با اجرای بازی خوب و هماهنگی حاصل شد.

میرزایی: روسیه یکی از ۱۰ تیم برتر دنیا بود که موفق به شکستش شدیم/ غیبت مسئولان در بدرقه کم لطفی آن‌ها بودمیثم میرزایی بازیکن تیم ملی بسکتبال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آماده سازی تیم ملی برای حضور در رقابت های جام جهانی بسکتبال گفت: برای حضور در جام جهانی یکی، دو سال است که به صورت ناپیوسته در اردو هستیم و برای رسیدن به موفقیت تلاش می‌کنیم، بازی‌های سختی داشتیم و خوشبختانه به جام جهانی رسیدم.

او افزود: بعد از لیگ هم تمرینات خوبی سپری کردیم و بعد از ۵ هفته تمرین فشرده به اروپا رفتیم، خوشبختانه بازی‌های خوبی داشتیم و مورد ارزیابی قرار گرفتیم، تیم هماهنگ شد و به آمادگی نسبی رسیدیم، حالا هم باید در یک تورنمنت دیگر به نام پیک حاضر شویم و پس از آن در دیدار‌های جام جهانی به میدان برویم.

او درباره پیروزی مقابل تیم ملی روسیه در تورنمنت ۳ جانبه این کشور بیان داشت: ما در این تورنمنت‌ها با هر تیمی که بازی کردیم تمام تلاشمان را داشتیم تا بهترین بازیمان را داشته باشیم، در بازی‌های دوستانه نتیجه زیاد مهم نیست، در این مسابقات هم همین طور بود و مهم آمادگی تیم بود، خوشبختانه جلو روسیه تونستیم هماهنگی خوبی نشان دادیم و توانستیم تیمی که در جمع ۱۰ تیم برتر دنیاست را شکست دهیم.

او در پایان و درباره غیبت مسئولان برای بدرقه تیم عنوان داشت: کم لطفی مسئولان بود، همیشه کار دارند و سرشان شلوغ است، نمی‌دانم چه تفاوتی میان جام جهانی بسکتبال با دیگر رشته‌ها که نمی‌خواهم نام ببرم وجود دارد؟ این کم لطفی نسبت به جامعه بسکتبال است، این بچه‌ها هم از این جامعه ورزش هستند.


بیشتر بخوانید:

طباطبایی: آرامش خوبی در تیم ملی بسکتبال حاکم است/ فدراسیون جهانی پول نقدی پرداخت نمی‌کند

 ترکیب تیم ملی بسکتبال ایران برای جام جهانی ۲۰۱۹ اعلام شد

مجمع سالانه فدراسیون بسکتبال برگزار شد


انتهای پیام/

اظهارات ملی پوش بسکتبال کشورمان درباره شرایط تیم ملی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار