مهم‌ترین حوادث امروز، ۳۰ مرداد استان مرکزی سال ۹۸ را در این بسته خبری بخوانید.

نوای قاچاق/ایثارگری ماموران پلیس راهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، مهم‌ترین  اخبار حوادث امروز سی ام  مرداد سال ۹۸ استان مرکزی به شرح زیر است:

نوای قاچاق

سرهنگ هاشمی فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان از کشف ۷ دستگاه پیانو قاچاق در این شهرستان خبر داد.

او بیان داشت: در عملیاتی مأموران انتظامی شهرستان دلیجان ۷ دستگاه پیانو قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال از یک دستگاه خودروی کامیون کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان افزود: در این عملیات راننده خودرو دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

ایثارگری ماموران پلیس راه در مهار حریق خودروی حامل کاه

سرهنگ خلجی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: بنا بر اعلام دفتر نظارت همگانی بازرسی فرماندهی انتظامی استان در چند روز قبل یکی از تیم‌های گشت پلیس راه ساوه - همدان در حاشیه این محور مواصلاتی مشاهده می‌کنند که بار یک دستگاه خودروی کامیون دچار حریق شده است.

او افزود: با توجه به کسالت راننده خودرو و عدم توانایی او در مهار آتش، بلافاصله سرنشینان گشت انتظامی از خودرو بالا رفته و قبل از حضور تیم آتش نشانی آتش را مهار می‌کنند.

خلجی اظهار داشت: بعد از این سانحه راننده خودرو در تماس با سامانه تلفنی ۱۹۷ دفتر نظارت همگانی بازرسی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با قدردانی از ماموران پلیس این چنین گفت: سلام، در ساعت ۱۸:۰۰ چند روز قبل بارکامیونم کاه بود که آتش گرفت و من به علت جراحی شکمم توانایی خاموش کردن آتش را نداشتم که در آن و قت ماموران محترم پلیس راه، قبل از رسیدن آتش نشانی در دوراهی آوه از خودروی باری من بالا رفتند و با خالی کردن بار خودروام آتش را مهار کردند و از هرگونه خسارت مالی و جانی جلوگیری کردند. خواستم از زحمات آن‌ها تقدیر و تشکر می‌کنم.

دستگیری سارق طلاجات کودک خردسال ساعتی پس از سرقت

سرهنگ خلجی از دستگیری سارق طلاجات کودک خردسال ساعتی پس از سرقت در عملیات پلیس در شهرستان خمین خبر داد.

او بین کرد: خانمی با فریب دختر بچه ۴ ساله طلاجات او را در یکی از محله‌های شهرستان خمین سرقت کرده بود.

او ادامه داد: این خانم سارق ساعتی بعد از سرقت در عملیات پلیس شناسایی و دستگیر شد.

انتهای پیام / ر

 

برچسب ها: نیروی انتظامی ، حریق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.