مهم‌ترین حوادث امروز، دوازدهم تیرماه استان مرکزی سال ۹۸ را در این بسته خبری بخوانید.

۷ میلیارد کالای قاچاق با بوی سیر / حمله شعله‌ها به مزارع گندم در کمیجان / دستگیری سارق تجهیزات مخابراتی در ساوهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، مهم‌ترین حوادث امروز دوازدهم تیرماه سال ۹۸ استان مرکزی به شرح زیر است.

۷ میلیارد کالای قاچاق با بوی سیر

سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی استان مرکزی از توقیف محموله ۷ میلیارد و ۴۵۰ هزار ریالی انواع کالای قاچاق در عملیات مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالای استان خبر داد و گفت: کالا‌های قاچاق در زیر بار سیر تازه جاسازی شده بود.

وی اضافه کرد: در این عملیات تعداد ۲ هزار و ۴۰۰ دست قاشق و چنگال، ۸۷ دستگاه انواع پرینتر، ۸ درب خودرو و ۶ کارتن شیشه‌های عطر که به شکل ماهرانه در زیر انبوهی از سیر‌های تازه جاسازی شده بود، از داخل آن شدند.

وی ارزش کالا‌های کشف شده در این عملیات را بنا بر اعلام نظر کارشناسان مربوطه در حدود ۷ میلیارد و ۴۵۰ هزار ریال اعلام و بیان کرد: این محموله توقیفی از یکی از استان‌های جنوبی کشور به مقصد تهران بارگیری شده بود که با هوشیاری ماموران پلیس آگاهی استان متوقف شد.

حمله شعله‌ها به مزارع گندم  اراک وکمیجان

سرهنگ خلجی معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: ۱۵ هکتار از مزارع گندم در یکی از روستا‌های شهرستان کمیجان طعمه حریق شد و در آتش سوخت.

سرهنگ خلجی افزود: با تلاش همگانی اهالی محل، نیرو‌های انتظامی، امدادی و اداره منابع طبیعی شهرستان کمیجان پس از گذشت ساعاتی، حریق مهار شد

وی اضافه کرد: علت سانحه در دست بررسی است

 همچنین  بنابر اعلام مرکز فرماندهی و کنترل معاونت عملیات فرماندهی انتظامی استان مرکزی  روز گذشته در حریق هایی که در شهرستان های #اراک و #کمیجان رخ داد، ۱۴ هکتار از اراضی کشاورزی دو زیره کشت جو و گندم در آتش سوخت.

دستگیری سارق تجهیزات مخابراتی در ساوه

سرهنگ پرویز اسدی فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از شناسایی و دستگیری سارق سابقه دار لوازم و تجهیزات مخابراتی و اعترافش به ۶ فقره سرقت درسطح این شهرستان خبرداد.

سرهنگ اسدی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت لوازم و تجهیزات سیستم‌های مختلف مخابراتی در سطح این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: با شروع تحقیقات تخصصی و اقدامات محسوس و نامحسوس صورت گرفته، سرانجام مشخصات فرد سارق به دست آمد و سرانجام این فرد، در هنگام سرقت از تجهیزات مخابراتی، از سوی مأموران کلانتری ۱۹ شهرستان دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه بیان کرد: در روند بازجویی‌های انجام شده و با توجه به اسناد و مدارک به دست آمده، فرد دستگیر شده به ۶ فقره سرقت لوازم و تجهیزات مخابراتی در سطح شهرستان اعتراف کرد و با تکمیل تحقیقات میدانی پلیس، خریدار اموال مسروقه نیز شناسایی، دستگیر و تعداد ۶ دستگاه تخصصی مخابراتی از مخفیگاهش کشف شد.

وی انتظامی درپایان با اشاره به تحویل اموال سرقتی کشف شده به نماینده شرکت مخابرات شهرستان ساوه افزود: متهمان دستگیر شده در این عملیات با تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی شدند.

مرگ  ۲ موتور سوار در خمین و کمیجان

در حدود ساعت ۱۹:۵۲ روز گذشته بر اثر واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت در بلوار پاسدارن شهرستان خمین راکب موتورسیکلت مجروح و پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

علت این حادثه ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه بر اثر تخطی از سرعت مطمئنه از سرعت مطمئنه از سوی راکب موتورسیکلت عنوان شد.

سانحه رانندگی در جاده روستای کلوان شهرستان کمیجان هم مرگ موتور سوار را رقم زد.

در سانحه رانندگی که در حدود ساعت ۱۹:۸ روز گذشته بر اثر واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت در روستای کلوان شهرستان کمیجان رخ داد راکب موتورسیکلت به شدت مجروح و بعد از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

علت این سانحه بی توجهی به جلو از سوی راکب موتورسیکلت عنوان شد.

انتهای پیام /ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار