سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز گفت: کلیه برنامه‌های پروژه مهر در کارگروه‌های پنجگانه ناحیه یک اهواز با جدیت در سطوح مختلف در حال انجام است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، صادق نیسی گمراوی سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز گفت: کلیه برنامه‌های پروژه مهر در کارگروه‌های پنجگانه ناحیه یک اهواز با جدیت در سطوح مختلف در حال انجام است.

او افزود: ساماندهی نیروی انسانی، فضا و تجهیزات، توجیه، تبلیغ و اطلاع رسانی و نظارت و ارزیابی از مهم‌ترین محور‌های پروژه مهر است و کلیه اقدامات زیر نظر کارگروه ستادی در سطح استان پیگیری می‌شود و مهمترین هدف پروژه مهر آماده سازی مدارس برای آغاز سال تحصیلی با نشاط ازجهات مختلف است.

نیسی گمراوی بیان داشت: برنامه‌های عملیاتی پروژه مهر زمینه ساز بازگشایی مطلوب مدارس در مهرماه خواهد شد وتحقق اهداف این پروژه مهم مستلزم هماهنگی کارگروه‌های مختلف و اجرای دقیق برنامه‌ها در بازه زمانی خود است.

 سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز: تاکنون بیش از ۶۳ هزار و ۱۳۳ دانش آموز این ناحیه در مقاطع مختلف تحصیلی ثبت نام قطعی شده اند.

احمدی رئیس اداره آموزش متوسطه دوم اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: با توجه به شرایط نیروی انسانی، سازماندهی بهینه نیروی انسانی از اهداف اساسی پروژه مهر است.

او افزود: آمار و اطلاعات، پایه اصلی هر تصمیم گیری است و مسئولان کارگروه‌ها باید آمار دانش آموزی و نیروی انسانی را به صورت روزانه بررسی نمایند.

احمدی بیان داشت: ثبت نام دانش آموزان در سامانه سناد توسط مدیران مدارس باید به سرعت انجام گیرد.

انتهای پیام/م

ثبت نام دانش آموزان در سامانه سناد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.