ورزش بدنسازی به عنوان یکی از مفید‌ترین ورزش‌های آمادگی جسمانی برای سلامت بدن شناخته می‌شود.

به گزارش  خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، برای انجام حرکت پشت بازو، ابتدا در حالت ایستاده باید قرار گرفت و یک هالتر را باید به شکلی  در دست گرفت که کف دست‌ها  به سمت رو به رو باشد. فاصله‌ی بین دست‌ها از عرض شانه‌ها نباید بیشتر باشد و پا‌ها نیز باید به‌اندازه عرض شانه باز شود.


بیشتر بخوانید: آموزش کامل حرکت جلو بازو + نکات ایمنی


در مرحله بعد هالتر را بالای سر قرار داده و باید بازو‌ها را به‌طور کامل بکشید و برای آغاز باید آرنج‌ها به سمت داخل قرار بگیرد.

 آرنج‌ها علاوه بر این که باید به سمت داخل باشند، حالت عمود بر سطح زمین را نیز باید حفظ کنند و بخش بالایی بازو‌ها باید نزدیک به سر باشد. استقامت را با یک حرکت نیم دایره در پشت سر باید کاهش داد تا ساعد‌ها با عضلات دو سر تماس داشته باشند.

آموزش کامل حرکت پشت بازو با هالتر

در این مرحله  بخش بالایی بازو نباید حرکت داشته باشد و فقط حرکت در این مرحله مربوط به ساعد‌ها است. نفس عمیق کشیدن در انجام این مرحله می تواند به بهبود انجام این حرکت هم کمک کند.

در مرحله بعد برای بازگشت به حالت ابتدایی، از عضلات ۳ سر برای بلند کردن هالتر باید استفاده کرد و حالا می‌توان به تعداد مورد نظر این حرکت را تکرار کرد.

این حرکت برای تقویت عضلات ۳ سر بازو کاربرد دارد و به وسیله هالتر پیشنهاد شده است که البته این تمرین را با سیم کش و یا دمبل هم می‌توان انجام داد.

انتهای پیام/

بدنسازی در منزل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار