مدیرکل اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: در تمام دنیا سمن‌ها نقش مؤثری در حوزه اجتماعی و عامه المنفعه دارند، و در ایران بَر غیر انتفاعی بودن و غیرسیاسی بودن سمن ها تأکید شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حسن جعفری معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان رضوی گفت: از فعالیت‌های فرهنگی و ارزشی سمن‌ها در ایام مختلف سال تقدیر و تشکر دارم و از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان خواستارم پاسخگویی جدی به سمن‌ها داشته باشند و این شرط دولت برای توسعه اجتماعی در کشور می‌باشد.

او ادامه داد: در تمام دنیا سمن‌ها نقش مؤثری در حوزه اجتماعی و عامه المنفعه دارند، و در جمهوری اسلامی ایران این نقش دیده شده است و بَر مأموریت واقعی سمن‌ها از جمله غیر انتفاعی بودن و غیرسیاسی بودن نیز تأکید بسیار است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری گفت: دولت توان لازم و کافی را برای حل معضلات ندارد، پس دست نیاز دولت به سمت سازمان‌های مردم نهاد دراز است و البته مطالبه دولت از سمن‌ها نیز به جای خود باقی است.

جعفری افزود: توقع دولت در سطح استان این است که با وجود تعداد بالای سمن‌ها؛ باید شاهد تحول اجتماعی در استان باشیم.

او با اشاره به گام دوم انقلاب و بیانیه رهبر معظم انقلاب در این زمینه، گفت: سمن‌های فعال استان می‌توانند در تحقق این بیانیه بسیار مؤثر و ارزشمند ظاهر شوند.

انتهای پیام//م. ا

٩٤٢ سمن در خراسان رضوی فعالیت دارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.