نمایش مرگ در می زند به زبان انگلیسی در لنگرود اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، قاسم مصفا مسئول روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان گفت: نمایش مرگ در می‌زند نوشته وودی آلن به کارگردانی مهرانه به نهاد و بازنویسی مریم عسگری به زبان انگلیسی در سالن شهید املاکی این اداره برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه، این نمایش از فردا تا ٦ شهریور  ساعت ۱۹اجرای نمایش مرگ در می زند در لنگرود  اجرا می‌شود، افزود: نمایش مرگ در می‌زند با همکاری آموزشگاه آزاد هنر‌های نمایشی ققنوس لنگرود و انجمن نمایش این شهرستان به روی صحنه می‌رود.

مسئول روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان گفت: نمایش مرگ در می‌زند در رابطه با روبه رو شدن انسان با مرگ است که با نگاهی طنز به این مقابله می‌پردازد و در بازنویسی این اثر یک زن را می‌بینیم که در تدارک مهمانی است و مرگ وارد خانه اش می‌شود و در یک بازی شطرنج، زن مرگ را شکست می‌دهد، اما در نهایت فرار از مرگ برای او غیرممکن است.

قاسم مصفا در ادامه تصریح کرد: علاقمندان به تماشای این نمایش جذاب می‌توانند برای رزرو بلیط با شماره ٠٩٩٠١٢٩٢٢٦٤ تماس بگیرند.

مهرانه به نهاد متولد خرداد ١٣٦٢ در شهرستان لنگرود، فارغ التحصیل کارشناسی رشته طراحی صحنه و لباس از دانشگاه سوره و کارشناسی ارشد بازیگری از دانشگاه تربیت مدرس تهران است و به نهاد فعالیت خود را از سال ١٣٧٣ با تئاتر شروع کرده و در بیش از ٤٠ نمایش و کار تصویری و بازیگری رادیو حضور داشته است که در تئاتر می‌توان به نمایش‌های: نبرد و مده آ، خاطره‌ای نداشتم حتی اگر هزار سالم بود، رعنا، بینوایان، خانمچه و مهتابی، بازی نامه ملی اشاره کرد.

 

انتهای پیام / ق 

 

نمایش مرگ در می زند در لنگرود

برچسب ها: تئاتر ، وزارت ارشاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.