فرماندار رامسر از بهره‌برداری ۵۵ پروژه در هفته دولت به ارزش ۲۵ میلیارد تومان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،فرماندار رامسر در نشست خبری خود به مناسبت فرارسیدن هفته دولت با بیان اینکه در در این هفته پروژ‌های متعددی را افتتاح خواهیم کرد گفت: در این شهرستان بیش از ۵۵ پروژه را داریم که قابل بهره برداری هستند و مبلغ ریالی این پروژه‌ها بیش از ۲۵ میلیارد تومان برآورد شده است که دستگاه‌های مختلف هزینه کرده اند.

او افزود: در رامسر از هفته دولت ۹۷ تا هفته دولت فعلی اقدامات بسیار زیادی انجام گرفت و پاره‌ای از این خدمات در دست انجام است و تلاش می‌کنیم تا در ماه‌های آینده مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

او با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا گفت: شهیدان رجایی و باهنر به عنوان مدیران نظام جمهوری اسلامی الگویی برای همه مسئولان هستند و خدمت صادقانه آن‌ها باعث شد تا دشمنان برای ضربه به انقلاب این عزیزان را به شهادت برسانند.

آزاد افزود: هفته دولت هفته بسیار مناسبی است تا بتوانیم اقدامات و خدمات مختلفی که انجام شده است را برای مردم تبیین بکنیم، زیرا مردم صاحب این کشور و انقلاب هستند.

فرماندار رامسر با بیان اینکه خدمت و کار در شرایط امروزی با گذشته بسیار متفاوت است گفت:، چون اقدامات دشمن اقداماتی از نوع سخت افزاری و نرم افزاری است و با یک جنگ ترکیبی به مقابله با انقلاب اسلامی بر آمده است.

او با اشاره به سیلاب پاییز ۹۷ و خسارات زیادی که به مردم وارد شد افزود: دولت از هیچ کوششی برای خدمت رسانی به مردم کوتاهی نکرده و چندین پروژه که در سیل رامسر خسارت دیده بودند مورد مرمت و بهسازی قرار گرفتند.

فرماندار رامسر افزود: پروژه‌هایی همچون دانشگاه بین الملل و فرودگاه در پاییز ۹۸ به اتمام می‌رسند که در دهه فجر امسال افتتاح می‌شوند.

او گفت: نگاه به رامسر باید یک نگاه استانی و ملی باشد، زیرا گردشگران و توریست‌های زیادی به رامسر سفر می‌کنند و شهرستان ما مواهب طبیعی متنوعی را در خود جای داده است.

او با اشاره به اینکه دیدار عمومی مسئولان با مردم را در هفته دولت خواهیم داشت گفت: تبیین و اطلاع رسانی خدمات از طریق رسانه‌ها را انتظار داریم، زیرا تبیین خدمات باعث تزریق روحیه امید در جامعه می‌شود.

فرماندار رامسر افزود: ایجاد بخش جدید و بخشداری در منطقه دالخانی به عنوان یک امتیاز در شهرستان رامسر محسوب می‌شود و بسیار خرسندیم که تهسیل خدمات رسانی به مردم را فراهم کرده است.

او با بیان اینکه برخی پروژه‌ها در پاییز به اتمام می‌رسند و در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود افزود: پروژه مسکن مهر ۶ یکی دیگر از طرح‌هایی است که در حال پیشرفت است و در نیمه دوم امسال به افتتاح شود.
انتهای پیام/س
 

بهره برداری ۵۵ پروژه شهرستانی در هفته دولت به ارزش ۲۵ میلیارد تومان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.