برگزاری ششمین جشنواره ملی گل گاو زبان رامسر

ششمین جشنواره ملی گل گاو زبان در روستای جنت رودبار رامسر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمد آزاد فرماندار رامسر در ششمین جشنواره گل گاو زبان در روستای جنت رودبار این شهرستان با بیان اینکه جنت رودبار پایتخت گل گاو زبان ایران است، گفت: رامسر در طول سال جشنواره‌ها و رویداد‌های متعددی برگزار می‌شود که این شهرستان را به قطب رویداد‌ها تبدیل کرده است

وی افزود: برگزاری جشنواره‌های بومی محلی نقش مهمی در توسعه و رونق اقتصادی مردم دارد که برگزاری جشنواره هایی، چون گل گاو زبان، چای، بهارنارنج و شیردوشان از جمله آن است.
 
آزاد ایجاد بخش دالخانی در شهرستان رامسر را یکی از بزرگترین و مهم‌ترین دستاورد‌های سال‌های اخیر دانست و گفت: ایجاد بخش دالخانی زمینه را برای پیشرفت و توسعه شهرستان مهیا خواهد کرد.
 
فرماندار رامسر افزود: درباره ایجاد بخش جدید حرف‌ها و دردودل‌هایی داریم که به وقتش با مردم صحبت خواهیم کرد.
 
وی از آغاز آسفالت محور گلین در این دهستان خبر داد و گفت: آسفالت محور نمکدره در سال جاری آغاز خواهد شد و و زیرسازی جهت آسفالت محور ولنگان چاک نیز درحال اجرا است.

 


فعالیت‌های ترویجی راهکار جلوگیری از خسارات بخش کشاورزی

 


شمس الله شریعت نژاد دبیرکمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی نیز در این جشنواره شادی و نشاط را از نیاز‌های اساسی مردم دانست و گفت: تاریخ و فرهنگ ایران بسیار غنی است و نقطه نقطه این کشور سرشار از ظرفیت است.
 
وی افزود: استفاده از ظرفیت‌های هر منطقه میتواند در توسعه و رونق اقتصادی موثر باشد.
 
شریعت نژاد گفت: سرسبزی و طبیعت محور جنت رودبار در دنیا بی نظیر است و باید شکر این نعمت را برجای آوریم که با برنامه ریزی درست در بهره مندی از ظرفیت‌های این روستا با حفظ منابع طبیعی راهکار شکر نعمت هاست.

نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی افزود: در سال‌های اخیر سرما باعث از بین رفتن بسیاری از محصولات کشاورزی از جمله گردو شده است که راه برون رفت و جلوگیری از خسارات بخش کشاورزی، فعالیت‌های ترویجی و استفاده از محصولات اصلاح شده در این منطقه است.

انتهای پیام/آ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.