مدیرکل حج و زیارت لرستان اظهارکرد: علاقه‌مندان به حضور در راهپیمایی بزرگ اربعین می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه سماح و ثبت اطلاعات فردی در مراسم اربعین حسینی شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  خسروی، مدیرکل حج و زیارت لرستان گفت: علاقه‌مندان به حضور در راهپیمایی بزرگ اربعین می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه سماح و ثبت اطلاعات فردی در مراسم اربعین حسینی شرکت کنند.

او با تأکید بر این‌که خروج زائران از کشور بستگی به ثبت‌نام آن‌ها در سامانه سماح دارد، ادامه داد: افرادی‌که می‌‌‌خواهند برای ایام اربعین به کربلا مشرف شوند باید پس‌از ثبت‌نام نهایی در سامانه سماح کد رهگیری دریافت و از آن پرینت بگیرند.

مدیرکل حج و زیارت لرستان با بیان این‌که ثبت‌نام برای حضور در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی از یکم شهریورماه آغاز می‌شود، تصریح کرد: زائران می‌توانند به‌صورت اینترنتی با مراجعه به سایت samah.haj.ir و یا مراجعه حضوری به دفاتر حج و زیارت برای شرکت در راهپیمایی اربعین ثبت‌نام کنند.

او با ذکر این مطلب که زائران باید بدانند که برای سفر به عتبات نیازمند گذرنامه‌ای هستند که حداقل شش ماه اعتبار داشته باشد، ادامه داد: با توجه به حذف ویزای کشور عراق زائران برای تشرف نیاز به ویزا ندارند اما داشتن گذرنامه الزامی است.

انتهای پیام/د

آغاز ثبت‌نام زائران اربعین از اول شهریورماه

برچسب ها: حج ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.