مسئولان شرکت ملی پست و سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح به منظور گسترش همکاری با یکدیگر دیدار کردند.

دیدار مسئولان شرکت ملی پست و سازمان جغرافیایی نیروهای مسلحبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در این نشست که بعداز ظهر دیروز ۳۰ مردادماه در محل این سازمان برگزار شد، مجید فخری، رئیس سازمان جغرافیایی نیرو‌های مسلح، حسین نعمتی معاون وزیر، رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل، میثم حسینی‌لر معاون فناوری و حسن جوادی مدیر کل جغرافیایی و اطلاعات مکانی حضور داشتند.

در این جلسه درباره روند همکاری‌های دوجانبه و برنامه‌ریزی برای توسعه آن‌ها از سوی طرفین صحبت شد. مدیرعامل در این جلسه با اشاره به اینکه شرکت ملی پست مجری پروژه جی نف است تاکید کرد: لازم است مطابق با مفاد مندرج در آیین نامه اجرایی پروژه دستگاه‌های همکار، تکالیف قانونی خود را در این زمینه به طور کامل به انجام رسانند.

وی ادامه داد: مطابق آیین‌نامه می‌بایست سازمان نقشه برداری و سازمان جغرافیایی نقشه‌های پایه را تامین نموده و سازمان ثبت اسناد و املاک نیز لایه‌های پارسل‌بندی را در اختیار پروژه قرار دهند.

نعمتی با بیان اینکه متاسفانه هیچ یک از سازمان‌های فوق، وظایف و تکالیف خود را تاکنون به انجام نرسانده‌اند گفت: در جلسات فنی و تخصصی زمینه و ضرورت انعقاد تفاهم نامه مورد بررسی قرار گیرد.

مجید فخری نیز در این جلسه اظهار داشت: با توجه به ملی بودن پروژه و اهمیت آن در ساماندهی اطلاعات در تحقق دولت الکترونیک، بر خود و همکاران سازمان واجب می‌داند در راستای تحقق این پروژه نهایت همکاری را با شرکت ملی پست داشته باشند تا اقدامات مرتبط با نقشه، با یک همکاری مستمر، ادامه یافته و تکمیل گردد.

در پایان این جلسه مقرر شد پس از بررسی پیشنهاد سازمان جغرافیایی در زمینه تامین نقشه پارسل‌بندی و همچنین زمینه‌های دیگر همکاری طرفین توسط کارگروه فنی و نمایندگان دو طرف، نتیجه اتخاذ تصمیم، اعلام گردد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار