اینسیگنیا از اواخر سال ۹۵ و در مدل ۲۰۱۶ توسط «توان خودرو جی» به خیابان‌های کشورمان راه یافت.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، اینسیگنیا، پایان بازی ۲۰ ساله اپل وکترا در بازار جهانی بود و نسل اولش در سال ۲۰۰۸ به بازار جهانی معرفی شد.

این آلمانی در سال ۲۰۱۳ فیس‌لیفت شد که علاوه‌بر ظاهری جدید، چندین آپشن ایمنی (مانند رادار‌های جلو، نقطه کور و تغییرلاین) نیز به آن اضافه شده بود. اینسیگنیا از اواخر سال ۹۵ و در مدل ۲۰۱۶ توسط «توان خودرو جی» به خیابان‌های کشورمان راه یافت، ولی بعد از لغو مجوز نمایندگی این شرکت در ابتدای سال ۹۶، وارداتش مجددا متوقف شد و به همین دلیل نیز این روزها، مدل‌های انگشت‌شماری از اینسیگنیا در کشورمان وجود دارد.

تمامی نسخه‌های وارداتی این آلمانی به سیستم چهارچرخ محرک مجهزند که بزرگ‌ترین برتری آن نسبت به سایر همکلاسانش در ایران است. اینسیگنیا علی‌رغم مصرف شهری زیاد، از یک شتابگیری مثال‌زدنی و فرمان‌پذیری عالی بهره می‌برد.

بررسی فنی اپل اینسیگنیا + مشخصاتبررسی فنی اپل اینسیگنیا + مشخصاتبررسی فنی اپل اینسیگنیا + مشخصات

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار