فرماندار دلگان گفت: به مناسبت هفته دولت طرح توسعه ۵۰ هکتاری ناحیه صنعتی دلگان آغاز می‌شود.

طرح توسعه ۵۰ هکتاری ناحیه صنعتی دلگان آغاز می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  مجتبی شجاعی فرماندار دلگان اظهار کرد: به مناسبت هفته دولت طرح توسعه ۵۰ هکتاری ناحیه صنعتی دلگان آغاز می‌شود، دولت این آمادگی را دارد که در کنار بستر سازی مناسب و تامین زیرساخت‌های ناحیه صنعتی، در زمینه واگذاری زمین به طرح‌های تولیدی و اشتغالزایی در این ناحیه در دلگان با بهترین شرایط و همچنین ارائه تسهیلات هم از محل روستایی و عشایری و هم بنیاد برکت اقدام کند.

فرماندار دلگان افزود: در طرح گازرسانی به دلگان پیش بینی کامل برای تجهیز ناحیه صنعتی و واحد‌های مربوطه به انشعاب گاز شده است.

شجاعی گفت: پیگیری و تاییدیه‌های لازم برای توسعه فیبر نوری و زیرساخت‌های مخابراتی ناحیه صنعتی نیز صورت گرفته است.

او  برای اهالی حسین آباد گلمورتی دلگان در حاشیه شهر خبر خوش داشت و گفت: زیرساخت‌های محله حسین اباد در حاشیه شهر گلمورتی دلگان در حال توسعه و نوآوری است.

فرماندار دلگان بیان کرد: احداث سالن ورزشی ۲۵۰۰ متری، کتابخانه، خانه بهداشت از اعتبارات بازآفرینی ۹۷ در حال اجرا و یا اغاز است و انشاله پیش بینی احداث بزرگترین مدرسه شبانه روزی دخترانه شهرستان در این محله در سال ۹۸، نوید توسعه این محله پرجمعیت را میدهد.

او  ادامه داد: پیش بینی اجرای خط گاز در این محله نیز صورت گرفته است که با آغاز گازرسانی شهری در سال جاری اجرایی میشود.

شجاعی با تقدیر از خدمات عمرانی شهرداری و شورای شهر گلمورتی گفت: شهرداری نیز برنامه‌ای خوبی در عمران و آبادانی این‌محله را در دستور کار دارد.

انتهای پیام/ع

طرح گازرسانی به دلگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار