استاندار یزد گفت: همزمان با هفته دولت ۷۲۰ پروژه با اعتباری بالغ بر دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در استان به بهره برداری می رسد.

بهره برداری از ۷۲۰ پروژه در استان یزدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محمد علی طالبی استاندار یزد گفت: همزمان با هفته دولت ۷۲۰ پروژه با اعتباری بالغ بر دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در استان به بهره برداری می‌رسد.

طالبی با اشاره به اینکه پروژه‌ها در حوزه‌های مختلف اعم از آموزشی، ورزشی، عمرانی و گردشگری است، افزود: با افتتاح این پروژه برای نفر ۲۱۰۰ اشتغال جدید ایجاد می‌شود.

استاندار یزد ادامه داد: همچنین همزمان با هفته دولت ۱۲ پروژه جدید با اعتبار ۲۶۳ میلیارد تومان را اغاز خواهیم کرد.

او بیان کرد: در مبحث رونق تولید تعداد زیادی جلسات ستاد تسهیل را برگزار و مشکلات واحد های صنعتی و اقتصادی را دنبال کردیم و مواردی که در حوزه ی تامین اجتماعی، امور مالیاتی و بانکی که فراروی این واحد ها بوده است را پیگیری کردیم و شاهد موفقیت های چشمگیری بوده ایم.

طالبی ادامه داد: اختصاص ۲۵۰ میلیون متر مکعب آب از دریای عمان به یزد را پیگیر هستیم و شروع مطالعات این طرح را انجام خواهیم داد و زمانی که سرمایه گذار این طرح مشخص شود کار اجرایی آن را اغاز خواهیم کرد.

طالبی گفت: پدیده‌ی مهاجرت پذیری در استان یزد بعد از استان‌های البرز و تهران بالاترین میزان را در کشور دارد که اشتغال استان را تحت تاثیر قرار داده است.

استاندار یزد با بیان اینکه مدیران استان موظف به پاسخگویی به خبرنگاران هستند، گفت: مدیران اجرایی استان، در دسترس و پاسخگوی خبرنگاران باشند و در این زمینه عملکرد مسئولان مورد ارزیابی قرار می گیرد.

انتهای پیام/ غ

همزمان با هفته دولت ۷۲۰ پروژه در استان یزد مورد بهره برداری قرار می گیرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار