استاندار اردبیل گفت: با احداث تاسیسات گردشگری، گردشگری شهرستان مشگین شهر با تحول قابل توجهی همراه شد و رشد آن شتاب گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در جلسه اقتصاد مقاومتی شهرستان مشگین شهر گفت: با راه‌اندازی پیست اسکی و متجمع‌های خدماتی و گردشگری در شهرستان مشگین شهر چهار فصل می‌شود.

او با بیان اینکه در سال‌های اخیر پل معلق و برخی تاسیسات گردشگری رونق اقتصادی این منطقه را موجب شده است، گفت: با توجه به اینکه محور نخست توسعه استان، گردشگری است، از تمامی پروژه‌های سرمایه گذاری حمایت می‌شود.

استاندار اردبیل با اشاره به لزوم تجهیز آبدرمانی‌ها به تجهیزات پزشکی افزود: به منظور بهره‌برداری بهینه از آبدرمانی‌های موجود در شهرستان مشکین شهر ۴ نفر از پزشکان عمومی این شهرستان برای آموزش‌های لازم به کشور ترکیه اعزام می‌شوند.

بهنام‌جو با اشاره به تاثیر تاسیسات گردشگری در رونق گردشگری زمستانی مشگین شهر ادامه داد: پیست اسکی شابیل از جمله پروژه‌هایی است که نقش بسزایی در زمستان بیدار مشگین شهر خواهد داشت که با جدیت سرمایه‌گذار با سرعت در حال اجرا بوده و به احتمال زیاد فاز اول این پروژه امسال افتتاح می‌شود.

او با بیان اینکه ۱۲طرح اقتصادی و عمرانی در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد تصریح کرد: پروژه‌های شاخصی در شهرستان مشگین شهر در حال اجرا بوده و ارزش پروژه‌های قابل بهره‌برداری بیش یک‌هزار و ۳۰۰میلیارد تومان برآورد شده است.

انتهای پیام/ح

لزوم تجهیز آبدرمانی‌ها به تجهیزات پزشکی در اردبیل

برچسب ها: گردشگری ، اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.