معاون استاندار آذربایجان شرقی از افتتاح ۱۵۰ پروژه عمرانی با اعتبار ۱۳۰ میلیارد تومان در به مناسبت هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

بهره برداری از ۱۳۰ میلیارد تومان پروژه در مرندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،  گرشاسبی معاون استاندار آذربایجان شرقی در شورای اداری شهرستان مرند با ابراز رضایت از فعالیت های عمرانی شهرستان مرند گفت: احداث ورزشگاه مرند و مراغه همزمان آغاز شد، اما ورزشگاه ۱۵ هزار نفری مراغه افتتاح شد اما هنوز در مرند رفع معارض صورت گرفته است که مانع ذهنی، بزرگ ترین مانع پیشرفت این پروژه است.

فرماندار ویژه مرند همچنین احداث بیمارستان جدید را از مطالبات مردم دانست و اذعان داشت: عملیات احداث بیمارستان ۳۰۴ تختوابی مرند با حضور وزیر بهداشت آغاز شد.

معاون استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: برای اولین بار بیش از ۱۵۵ هزار متر مربع آسفالت ریزی در جاده هایی روستایی شهرستان مرند انجام گرفت، در طول سال گذشته ۱۸ میلیارد تومان از محل ارزش افزوده در دهیاری ها هزینه شد.

گرشاسبی در ادامه از ساماندهی ورودی های شهر مرند خبر داد و گفت: ورودی های شهر مرند در شأن این شهرستان نیست که نزدیک یک ونیم کیلومتر از خروجی مرند به جلفا با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان تعریض شده است، ورودی تبریز به مرند نیز در شرف تایید طرح قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه طرح توسعه و بهره برداری از آب ارس به یکانات کار شده است، ابراز داشت: نزدیک به ۵۷ میلیارد ریال تاکنون در این پروژه هزینه شده و شبکه های ۱ و ۲ به پایان رسیده که به احتمال زیاد در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

فرماندار ویژه مرند، در ادامه بهره برداری از خدمات بهداشتی شهرستان مرند با ۵ میلیارد ریال، بهره برداری ۲ جایگاه سوخت و طرح شبکه پایاب سد زنوز با ارزش ۲ میلیارد ریال را از دیگر پروژه های هفته دولت برشمرد.

 

انتهای پیام/ش

۱۳۰ میلیارد تومان پروژه در مرند به بهره برداری  می رسد

برچسب ها: اشتغال ، بهداشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.