معاون منابع انسانی دادگستری کل استان کرمان از آغاز جذب تصدّی منصب قضاء ویژه مناطق محروم استان‌های جنوب شرق کشور از امروز ۲ شهریور خبر داد.

جذب تصدّی منصب قضا ویژه مناطق محروم جنوب شرق کشوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ محمدباقر اسلامی معاون منابع انسانی دادگستری کل استان کرمان گفت:کلیه داوطلبان دانشگاهی و حوزوی در استان‌های کرمان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان که متقاضی ثبت نام و شرکت در جذب تصدّی منصب قضاء در سال ۱۳۹۸ هستند می‌توانند از طریق سایت دادگستری استان کرمان به نشانی dadgostari-kr.ir از روز شنبه ۲ شهریور ثبت نام کنند.

این مقام قضائی با بیان اینکه ۲۱ شهریور پایان مهلت ثبت نام است، افزود:کلیه داوطلبانی که متقاضی خدمت در مناطق محروم استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کرمان می‌باشند، ضرورت دارد در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی جذب و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

او بیان داشت: چندی پیش نیز دکتر یدالله موحد رییس کل دادگستری استان کرمان در دیدار با رییس امور اداری و استخدامی قضات قوه قضاییه، از کرمان به عنوان قطب کارآموزی قضایی در جنوب شرق کشور نام برده بود.
انتهای پیام/ح

جذب قاضی برای مناطق محروم جنوبشرق

برچسب ها: قاضی ، داوطلبان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار