دادستان شهرستان بیرجند از پرداخت تمامی معوقه‌های کارگران شرکت تابان شهر مجری طرح‌های بیمارستان رازی بیرجند تا ۷ شهریور خبرداد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، مقدس، دادستان شهرستان بیرجند گفت: در دو جلسه‌ای که با حضور معاون توسعه و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و نماینده حقوقی دانشگاه و نماینده مدیر عامل شرکت تابان شهر درباره مطالبات معوق کارگران این شرکت در دادستانی مرکز استان برگزار شد، این شرکت متعهد شده حداکثر تا هفتم شهریور تمامی مطالبات معوق ۶۸ نفر از کارگران که تا پایان سال ۹۷ برای این شرکت کار کرده اند پرداخت کند.


او با بیان اینکه امسال هم حدود ۱۲ نفر برای این شرکت در طرح‌های مربوط به دانشگاه علوم پزشکی بیرجند همچون طرح‌های بیمارستان رازی فعالیت دارند، افزود: قرار شده حداکثر تا ۶ شهریور تمامی حقوق و معوقات این کارگران که تا پایان خرداد امسال از شرکت طلبکار هستند، پرداخت شود.


هفته گذشته سید حسین مقدس، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان از ورود مدعی العموم به عدم پرداخت ۸ ماهه مطالبات کارگران بیمارستان رازی بیرجند خبر داد که با توجه به اهمیت این موضوع دادستانی در این موضوع ورود پیدا کرد.
انتهای پیام/ب


ورود دادستانی به اعتراض کارگران بیمارستان رازی بیرجند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.