دختران شهرستان طبس در رقابت‌های سبک ماتسویی کشور ۱۲ مدال رنگارنگ کسب کردند.

قدیمی رییس ورزش و جوانان شهرستان طبس درگفت و گو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، ؛ گفت: تیم کاراته دختران شهرستان طبس در رقابت‌های سبک ماتسویی کشور که به میزبانی تهران برگزار شد، موفق به کسب ۱۲ نشان رنگارنگ شد.

او افزود: در این دوره از رقابت‌ها زهرا جعفری در رشته کاتا زهراجعفری نشان طلا و در رشته کمیته مهدیه ابراهیمی، تارا بهبودی، یگانه میرهادیان نشان طلا، راضیه داریوش در رشته کاتا نشان نقره، در رشته کمیته زهره شجاعی، زهرا جعفری و زهرا غلامعلی پور نشان نقره در رشته کاتا مهدیه ابراهیمی نشان برنز، در رشته کمیته زهرا خوش اونگی، مبینا حدادیان و ریحانه برهانی نشان برنز را کسب کردند.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان طبس گفت:تیم شهرستان طبس را در این رقابت‌ها ریحانه برهانی و عباسپور مربیگری تیم را برعهده داشتند.

حضور تیم فوتبال ساحلی خراسان جنوبی

قهوه چی رییس هییت فوتبال خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، ؛گفت: تیم فوتبال ساحلی استان در دومین دوره المپیاد استعداد‌های برتر کشور حضور پیدا کرد.

او افزود: این دوره از مسابقات از امروز سوم شهریور ماه سال جاری لغایت هشتم شهریور ماه سال جاری به میزبانی شهرستان ساری ادامه خواهد داشت.

رییس هیئت فوتبال خراسان جنوبی گفت: این مسابقات بمدت پنج روز در ورزشگاه داراب ساری برگزار می شود و تیم خراسان جنوبی امروز دراولین دیدار به مصاف تیم کردستان می رود.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.