معاون استاندار و فرماندار ویژه، امام جمعه، رئیس شورای شهر و مسئولین نظامی و امنیتی و سرپرست شبکه بهداشت و درمان مهاباد با حضور در بیمارستان امام خمینی (ره) روز پزشک را گرامی داشتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، دکتر بهزاد سرپرست شبکه بهداشت و درمان مهاباد به اهمیت روز پزشک اشاره کرد و گفت: طبیبان ضامن سلامت و از اصلی‌ترین سرمایه‌های اجتماعی جامعه به شمار می‌روند و پاسداشت زحمات آن‌ها قدردانی از عزیزانی است که روزشان را بر بالین بیماران و شب را بر کتاب و تحقیق و پژوهش می‌گذرانند.

او افزود: در شهرستان مهاباد در بخش دولتی حدود ۸۰ نفر پزشک متخصص، فوق تخصص و پزشکان عمومی، خانواده و شهری در بیمارستان و مراکز بهداشتی در حال ارائه خدمات به شهروندان و مردم جنوب استان می‌باشند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد ضمن تبریک روز پزشک گفت: بیماران در هنگام مراجعه به پزشک درد‌ها، و رنج‌ها و آلام خود را نزد طبیبان برده و پزشکان نیز با صبر و حوصله و تخصص خود درد‌ها و رنج بیماران را تسکین می‌بخشند و همه ما وظیفه داریم از زحمات و خدمات این عزیزان قدردانی کنیم.

امام جمعه شهرستان مهاباد ضمن تبریک زادروز میلاد ابوعلی سینا و روز پزشک گفت: این روز را به تمامی پزشکان عرصه سلامت که به منظور ارائه خدمات به مردم حضور فعالی دارند تبریک گفته و از خداوند منان توفیقات روز افزون طبیبان فرزانه ایران اسلامی را آرزومندیم و از پزشکانی که در عرصه‌های مختلف بیماران بی بضاعت را مورد لطف خود قرار می‌دهند سپاسگزاریم.

انتهای پیام/ج

گرامیداشت روز پزشک در مهاباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.