به گزارش خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، بعد از انتشار گزارش باشگاه خبرنگاران جوان مبنی بر تاخیر در تحویل خودروی مورد نیاز مشتریان رامک خودرو، شرکت رامک خودرو اعلام کرد تاخیر ایجاد شده کاملا خارج از اراده ی این شرکت و به جهت شرایط کشور و قوانین دولت بوده است و از سال گذشته تا به امروز هم برای پرداخت وجه مشتریان انصرافی و از ماه گذشته نیز با ترخیص و تحویل نیمی از خودروهای موجود در گمرکات کشور، تمام تلاش خود را در ایفای تعهدات خود بعمل اورده است .
روابط عمومی شرکت رامک خودرو تصریح کرد: شرکت رامک خودرو از ابتدای اعلام ممنوعیت واردات خودرو توسط دولت، به تمام مشتریان خود در اطلاعیه رسمی اعلام کرد که آمادگی پرداخت وجوه مشتریان در شرایط ایجاد شده را دارد.
این شرکت افزود: وجود بیش از ۱۲۰۰ خودرو که توسط این شرکت بصورت قانونی وارد کشور شده و همزمان ایجاد زیر ساخت تولید خودروی تییولی در ایران ، پیشنهاد برنامه ی جدید تحویل خودروهای تولیدی این شرکت را به مشتریان خود اعلام نموده ایم که متاسفانه مشکلات قضایی پیش آمده باعث شد روند تولید نیز با تاخیر روبه رو شود.
به گفته ی این واحد، اعتراض مشتریان در جهت اضافه پرداخت خودرو و مابه التفاوتی که به آنها اعلام شده است به هیچ وجه تصمیم شرکت رامک خودرو نبوده و توسط مراجع قانونی، مطرح و ابلاغ شده است. در این مسیر شرکت های خودرویی و مشتریان میبایست حسب قانون تمکین کنند.
از آنجا که سازمان حمایت فصل الخطاب بین مشتری و تولید کننده و وارد کنندگان هست، پیرو جلساتی که در آن مدارک و مستندات قانونی جهت برآورد قیمت علی الحساب این خودروها قبل از ترخیص نهایی برگزار شد؛ طبق تعهدی که شرکت رامک خودرو به این سازمان داده است در صورتی که قیمت تمام شده، پایین تر اعلام شود؛ این شرکت متعهد به بازگرداندن مبلغ مورد نظر خواهد بود.
شرکت رامک خودرو در پایان اعلام کرد به تعهدات خود به مشتریان پایبند بوده و ضمن پوزش از تاخیر فراهم شده که کاملا خارج از اراده ی این شرکت بوده است، از مشتریان خود خواست با حفظ آرامش در جهت انجام تعهدات، این مجموعه را یاری کنند.
انتظار ۲ ساله متقاضیان شرکت رامک خودرو / معمای ترخیص خودرو همچنان ادامه دارد
انتهای پیام/