رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: تفتیان نتیجه زحمات خود، مربی اش و فدراسیون را گرفت و دومین سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو بدست آورد.

مجید کیهانی رئیس فدراسیون دوومیدانی در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اینکه تفتیان دومین سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو این رشته ورزشی را بدست آورد، اظهار کرد: تفتیان در دوی ۱۰۰ متر در مسابقات دایموند لیگ پاریس توانست به برتری دست یابد و جواز حضور در مسابقات المپیک بدست آورد. به هر حال این ورزشکار نتیجه زحمات خود، مربی اش و فدراسیون دوومیدانی را گرفت و دومین سهمیه ما در المپیک کسب کرد. علاوه بر این تفتیان در یکی، ۲ مسابقه دیگر شرکت می‌کند و روز ۲۵ شهریورماه به ایران بازمی گردد تا آماده مسابقات جهانی دوحه قطر شود.  

کیهانی درباره حضور ۴ دوومیدانی کار کشورمان در مسابقات هندوستان بیان کرد: طبق برنامه ۴ ورزشکار ما به نام‌های پیرجهان، شیری، کیا و زمان پور شب گذشته راهی مسابقات هندوستان شدند تا در این رقابت‌ها بتوانند سهمیه مسابقات جهانی را بدست آورند. امیدواریم که این ۴ ورزشکار بتوانند سهمیه جهانی را افزایش بدهند.  


بیشتر بخوانید: کیهانی: حدادی در لیگ دوومیدانی شرکت نمی‌کند


رئیس فدراسیون دوومیدانی درباره طرح ساماندهی مربیان تصریح کرد: طرح ساماندهی مربیان اولویت اصلی فدراسیون است که از ۲، ۳ سال پیش استارتش را زدیم و به اهداف خود رسیدیم.  

او درباره وضعیت لیگ دوومیدانی بیان کرد: حضور ۱۱ باشگاه در بخش آقایان و ۸ باشگاه در بخش بانوان تحول بزرگی در دوومیدانی است که اهداف کمی و کیفی ما در لیگ امسال برآورده شد.


بیشتر بخوانید:کیهانی: امیدوارم برنامه ریزی‌ها منجر به نتیجه گیری حدادی شود/ ۸ نفر اول هر ماده جذب باشگاه‌های دوومیدانی شدند


انتهای پیام/ 

اظهارات کیهانی درباره کسب سهمیه المپیک از سوی تفتیان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار