تیم ملی والیبال بانوان کشورمان با پیروزی ۳ بر ۲ مقابل اندونزی، به جایگاه هفتم مسابقات قهرمانی آسیا رسید.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی والیبال بانوان کشورمان امروز در آخرین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا به مصاف تیم ملی اندونزی رفت و در پایان با نتیجه ۳ -۲ به پیروزی رسید. شاگردان مهرگان در دیدار امروز در حالی که شروع بسیار بدی داشتند و از حریف عقب افتادند کامبک فوق العاده‌ای داشتند و توانستند برای نخستین بار به عنوان هفتمی آسیا برسند.

تیم ملی والیبال بانوان کشورمان در دوره قبلی این رقابت‌ها به عنوان نهمی رسیده بود. شاگردان مهرگان در بازی امروز بازی پایاپای را با حریف به نمایش گذاشتند با این حال در ست نخست این بازی با نتیجه ۲۷ - ۲۵ شکست خوردند تا از حریف یک بر صفر عقب بیافتند.


بیشتر بخوانید: تیم ملی والیبال بانوان ایران جواز حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ را کسب کرد


ملی پوشان در ادامه هم نمایش قابل قبولی داشتند، اما از میانه‌های ست دوم بازهم این اندونزی بود که با نمایشی خوب جریان بازی را در اختیار گرفت و توانست با نتیجه ۲۵ - ۱۸ به پیروزی برسد. ست سوم برای ایران کاملا متفاوت بود، بازیکنان ایرانی هرچه داشتند به کار گرفتند و با ارائه بازی درخشان توانستند ۲۵ - ۲۰ برنده باشند تا کار به ست چهارم کشیده شود.

شاگردان مهرگان در ادامه هم نمایش خوبی داشتند و حریف را با نتیجه ۲۵ - ۱۳ شکست دادند تا باخت سنگینی را به حریف آسیای شرقی تحمیل کنند. ست پنجم هم با بازی خوب ایرانی‌ها همراه شد و در نهایت تیم ملی والیبال بانوان کشورمان ۱۵ - ۱۳ به پیروزی رسید و به عنوان هفتمی آسیا دست یافت.

تیم ملی والیبال بانوان کشورمان در حالی به کار خود با عنوان هفتمی پایان داد که در ۶ بازی که انجام داد موفق به شکست هنگ کنگ و اندونزی شد. شاگردان مهرگان در چهار مسابقه دیگر که شکست خوردند تنها در یک ست برنده میدان بودند، ملی پوشان کشورمان با قرار گرفتن در همین جایگاه توانستند جواز حضور در رقابت‌های المپیک را کسب کنند.


بیشتر بخوانید: ایران ۰ - قزاقستان ۳ / شاگردان مهرگان شانس عنوان پنجمی را هم از دست دادند


انتهای پیام/ 

پایان کار تیم ملی والیبال بانوان ایران در آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار