مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: به منظور اشتغال و توانمندسازی مددجویان قرار است تا پایان امسال ۶۰۰ طرح نیروگاه پنج کیلوواتی خورشیدی در شهرستان رفسنجان راه‌اندازی و وارد مدار شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  یحیی صادقی مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: چهار هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد شهرستان رفسنجان قرار دارند که این آمار زیبایی برای این شهرستان برخوردار نیست.

صادقی افزود: تمام تلاش ما بر این است که با استفاده از تمام ظرفیت‌ها و سرفصل‌های مختلف ازجمله از محل اعتبارات دولتی و از محل درآمد املاک کمیته امداد بتوانیم رفسنجان را به‌عنوان شهر بدون مددجو معرفی کنیم و انتظار داریم مسئولان شهرستان در این زمینه ما را یاری کرده و به ما مشاوره فکری دهند.

او گفت: این نهاد سال گذشته با همکاری بانک‌های استان موفق به جذب ۱۱۷ درصدی اعتبارات تبصره ۱۶ شد.

صادقی بیان داشت: این نهاد سال گذشته به‌عنوان دستگاه برتر در ایجاد اشتغال در استان معرفی شد.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان بیان کرد: به‌منظور اشتغال و توانمندسازی مددجویان قرار است تا پایان سال جاری ۶۰۰ طرح نیروگاه پنج کیلوواتی خورشیدی در شهرستان رفسنجان راه‌اندازی و وارد مدار شود.

صادقی افزود: هم‌اکنون ۷۲۰ نیروگاه خورشیدی مددجویان در استان کرمان وارد مدار شده است و این مددجویان ماهیانه بین ۹۰۰ تا یک‌میلیون تومان درآمدزایی دارند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان افزود: لازمه توانمندسازی مددجویان این است که مسئولان و دستگاه‌ها همکاری خوبی با این نهاد داشته باشند.

همچنین طی جلسه ای از  زحمات محمد شمسی رئیس سابق اداره کمیته امداد رفسنجان تقدیر و حسین فداکار به‌عنوان رئیس جدید این اداره معرفی شد.

در سفر مدیرکل کمیته امداد استان کرمان به شهرستان رفسنجان ۱۴ واحد مسکن مددجویی بااعتبار ۸۴۰ میلیون تومان افتتاح و به بهره‌برداری رسید و همچنین مرکز نیکوکاری شهید جواد علی حسینی در شهر جوادیه الهیه از توابع بخش نوق رفسنجان نیز افتتاح شد.
انتهای پیام/ی

معرفی رییس جدید کمیته امداد رفسنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار