مدیر کل تجهیز و نوسازی مدارس استان کرمانشاه گفت : ۲۴ مدرسه با ۱۳۹ کلاس درس با اعتباری حدود ۴۶ میلیارد تومان در هفته دولت در استان افتتاح شد .

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مرزبان نظری مدیر کل تجهیز و نوسازی مدارس استان کرمانشاه گفت : ۲۴ مدرسه با ۱۳۹ کلاس درس با زیربنای ۱۷ هزار و و ۵۰۰ متر مربع با اعتباری حدود ۴۶ میلیارد تومان در هفته دولت در شهرستان‌های سطح استان افتتاح شد.

او با بیان اینکه زلزله به ۷۸ مدرسه با ۴۱۵ کلاس درس آسیب وارد کرد، گفت : ۴۸ مدرسه با ۲۴۰ کلاس درس مهرماه امسال آماده بهره‌برداری است.

او افزود: در حال حاضر ۱۹۰ پروژه با همت خیران و کمک اعتبارات دولتی در فاز اجرا داریم که تا مهرماه ۱۴۰ پروژه از مجموع این پروژه‌ها به آموزش و پرورش تحویل داده می‌شود.

نظری گفت: از شروع دولت یازدهم تاکنون ۲۷۴ مدرسه با یک‌هزار و ۲۱۷ کلاس درس و زیربنای حدود ۱۶۱ هزار متر مربع در سطح استان کرمانشاه ساخته شده است

این مسؤول گفت: حدود ۳۲ میلیارد تومان تجهیزات کلاسی و آموزشی طی مدت مذکور خریداری و در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفته است.

او به تعمیرات اساسی ۹۷۰ مدرسه با ۱۷ میلیارد تومان اعتبار اشاره و گفت: ۲ هزار ۳۷۷ مدرسه با حدود ۱۱ هزار و ۲۰۰ کلاس درس با حذف بخاری‌های نفتی به سیستم گرمایشی حرارت مرکزی وصل شده که اعتباری هزینه شده آن حدود ۴۰ میلیارد تومان بوده است.

نظری با بیان اینکه اصلاح سیستم گرمایش حدود ۲ هزار کلاس درس باقی‌مانده است، افزود: برای اصلاح سیستم گرمایشی ۵۶۵ کلاس درس روستایی که گاز دارند برنامه‌ریزی و عملیات اجرایی آن با اعتباری حدود ۱۱ میلیارد تومان که حدود ۶۰ درصد تخصیص یافته، در دست اجراست که تا قبل از فصل سرما تحویل داده می‌شود.

او با اشاره به مشارکت خوب خیران مدرسه‌ساز، گفت: حدود ۱۸۵ مدرسه با ۶۳۲ کلاس درس از شروع دولت یازدهم با مشارکت خیران در استان ساخته شده است .

 

 

انتهای پیام/د

افتتاح ۱۳۹ کلاس درس با زیربنای ۱۷ هزار و و ۵۰۰ متر مربع

 

برچسب ها: فرهنگیان ، مطبوعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.