معاون اقتصادی استاندار اردبیل گفت: هدف ما تحمیل طرح‌ها برای دریافت تسهیلات بانکی به هرقیمت نیست بلکه طرح‌های دارای اولویت بر حسب نیاز مالی به بانک‌ها معرفی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ارژنگ عزیزی، معاون اقتصادی استاندار اردبیل در جلسه مشترک با بانک ملی گفت: تعهد بانک ها و دستگاه های اجرایی در قبال طرح های صنعتی و اقتصادی باید به طرح های واجد الشرایط در راستای ارتقای تولید باشد.

او با بیان اینکه بانک های عامل دنبال افراد دارای اهلیت مالی است افزود: بانک ها معمولا از طرح های اقتصادی که بتوانند سر رسید خود را به موقع پرداخت کنند و گام های اساسی در راستای تولید بردارند است.

عزیزی تاکید کرد: طرح ها و لیست مطالبات بانکی بررسی و پایش شود در صورت وجود نواقص به موقع به سرمایه گذار اعلام شود تا در مراحل بعدی  سردرگم نشوند.

او افزود: حذف بروکراسی اداری جز اولویت های ستاد اشتغال و ستاد تسهیل است و برگزاری جلسات متعدد مبین این موضوع است.

معاون اقتصادی استاندار اردبیل گفت: با توجه به اعتبارات منابع داخلی بیشتر درخواست ها برای تکمیل پروژه ها و سرمایه در گردش است.

عزیزی با اشاره به اینکه سرمایه گذاران باید امنیت شغلی داشته باشند گفت: در راستای تاکید استاندار اردبیل باید سرمایه گذاران مورد حمایت قرار گیرند.

او افزود: سرمایه گذاران باید مدارک خود را بدون کم و کاستی در اختیار بانک ها قرار دهند تا قرار دادها با کمترین زمان منعقد شود.

انتهای پیام/ع

حذف بروکراسی اداری جز اولویت های ستاد اشتغال است



 

برچسب ها: تسهیلات ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.