شهردار بیرجند از رفع نواقص بازار بیرجند همزمان با اجرای طرح زیباسازی خیابان جمهوری خبرداد.

جاوید شهردار بیرجند در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: آتشنشانی شهرداری و دستگاه‌های امداد رسان مانند آب، برق و گاز خواست ظرف ۲۰ روز آینده وضعیت بازار بیرجند را به لحاظ ایمنی، کارشناسی مجدد کرده و نتیجه را به دستگاه قضا ارجاع دهند

او باتوجه به یادآوری به اتفاقات ناگواری که در سطح کشور بر اثر عدم رعایت نکات ایمنی اتفاق افتاده است. افزود: پیشگیری بهتر از درمان است و باید قبل از اینکه اتفاق ناگواری بیفتد به فکر راه چاره باشیم.

جاوید با بیان اینکه گزارشی که از وضعیت بازار بیرجند توسط سازمان آتشنشانی ارائه شده نشان می‌دهد که در موارد زیادی ایمنی بازار بیرجند زیر سوال است.اظهارکرد: یکی از این موارد عدم دسترسی ماشین آتشنشانی در مواقع بروز حادثه در بازار است که باید قبل هر گونه اتفاق زیرساخت‌ها را فراهم کرد.

شهردار بیرجند با اشاره به اینکه طرح زیباسازی بازار بیرجند در دستور کار شهرداری قرار دارد ادامه داد: همزمان با اجرای طرح خیابان جمهوری، بسیاری از نواقص بازار هم برطرف خواهد شد.

جاوید عنوان کرد: با توجه به اینکه ۱۰۰ درصد دستگاه‌های اجرایی برای این پروژه پای کار آمده اند در صورت همکاری کسبه اتفاق خوبی خواهد افتاد که در وهله اول نفع آن به بازاریان بر می‌گردد.

انتهای پیام / ط ا

اجرای طرح زیبا سازی بازار بیرجند

برچسب ها: شهرداری ، بازار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.