مهم‌ترین حوادث امروز دوشنبه چهارم شهریور ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، مهم‌ترین حوادث امروز دوشنبه چهارم شهریور ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ علی افخمی سرپرست پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد گفت: در راستای برخورد جدی با قاچاقچیان موادمخدر، مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودرو رنو مظنون شده و دستور ایست صادر کردند.

او افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو ۸۵ کیلو و ۶۰۰ گرم حشیش کشف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه این محموله موادافیونی از زاهدان به مقصد استان‌های شمالی بارگیری شده بود گفت: در این رابطه، یک متهم دستگیر و به دادسرا معرفی شد.

دستگیری خرده فروش مواد مخدر در اردکان

سرهنگ سید سیدرضا صادقیان فرمانده انتظامی شهرستان اردکان  گفت: در پی اطلاع از فروش مواد مخدر توسط فردی در یکی از محلات شهر اردکان بررسی موضوع و صحت خبر در دستور کار ماموران قرار گرفت.

سرهنگ صادقیان با اشاره به انجام تحقیقات فنی و پایش اطلاعاتی، ادامه داد: در بررسی‌های انجام شده، مشخص شد که خبر صحت دارد و فردی در مخفیگاهش اقدام به خرده فروشی مواد مخدر می‌کند.

این مقام مسئول با بیان اینکه نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضایی گرفت؛ عنوان داشت: تیمی از ماموران یگان امداد با همکاری ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان ضمن اطلاع از حضور متهم در مخفیگاهش، برای دستگیری وی اعزام که در یک عملیات ضربتی متهم دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش، مقدار دوکیلو و ۸۰۰ گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

سرهنگ صادقیان در پایان خاطر نشان کرد: متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

کشف چهار دستگاه موتورسیکلت قاچاق در یزد

سرهنگ منوچهر نصیری فرمانده انتظامی شهرستان یزد در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۲ قائم در تحقیقاتی از نگهداری چهار دستگاه موتورسیکلت قاچاق مطلع شدند و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی، محل نگهداری موتورسیکلت‌های قاچاق را شناسایی کردند، افزود: طی عملیاتی هر چهار دستگاه موتور سیکلت توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان یزد با اشاره به اینکه طبق برآورد کارشناسان ارزش این چهار موتورسیکلت چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: یک متهم در این رابطه دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

دستگیری اعضای باند پنج نفره سارقان اماکن خصوصی در اشکذر

سرهنگ كارآگاه محمدرضا حناساب رئیس پلیس آگاهی استان یزد گفت: درپي وقوع سرقت هاي متعدد اماکن خصوصي در شهرستان اشكذر و ايجاد نا امني و به دنبال آن نارضايتي ساکنين آن منطقه، رسيدگي به اين موضوع در دستورکار كارآگاهان پليس آگاهي اشكذرقرارگرفت.

او افزود: كارآگاهان با بررسي محل هاي وقوع و نحوه سرقت انجام شده و جمع آوري دلايل و مدارک وانجام کارعلمي موفق به شناسايي احدي ازسارقان شدند.

سرهنگ حناساب اظهار داشت: پس از چند روزکار شبانه روزي و اشراف اطلاعاتي، كارآگاهان مخفيگاه سارقان را دريکي ازمحلات اين شهرستان شناسايي وبا هماهنگي قضائي آنها را دستگيرکردند.

این مقام انتظامی تصريح کرد: كارآگاهان دربازرسي ازمخفيگاه سارقان مقاديري اموال مسروقه کشف کردند، برابرنظريه کارشناسان ارزش اموال مسروقه دو ميليارد ريال برآورد شده است.

سرهنگ حناساب ادامه داد: متهم دربازجويي هاي به عمل آمده به ۹ فقره سرقت اماکن خصوصي درسطح شهرستان با همکاری چهار نفر از همدستانش اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان یزد درپايان خاطر نشان کرد: در این زمینه چهار نفر اعضای باند و یک نفر مالخر دستگیر شدند ، متهمان با تشکيل پرونده تحویل مراجع قانونی شدند.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.