شهردار اصفهان در اختتامیه سی و دومین جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان اصفهان گفت:جشنواره فیلم کودک توانست همبستگی ملی را افزایش دهد و در بعد بین المللی توانست دیپلماسی شهری را تقویت کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،نوروزی شهردار اصفهان ضمن برشمردن ویژگی‌های سی و دومین جشنواره فیلم کودک و نوجوانان افزود:اکنون شاهد اختتامیه جشنواره‌ای هستیم‌که در ابعاد مختلف دارای اهمیت است، اولین ویژگی تفویت حس مشارکت در این جشنواره بود، مشارکت ۲۶ خبرنگار و ۳۲ دارور نوجوان که با طی مراحلی وقژه‌ای پذیرفته شده و‌در طول جشنواره ایفای نقش کردند، در این جشنواره فقط از نام کودکان استفاده نشد و کودکان با اتحاد و انسجام توانستند فیلم‌ها را به نقاط محروم‌شهر بردن و‌ضمینه‌ای را فراهم کنند تا کودکان و نوجوانان مناطق محروم نیز بتوانند در این جشنواره شرکت کنند.

او افزود: جشنواره کودکان و نوجوانان شادی و نشاط را به جامعه برد و در ایام جشنواره شور و نشاط خاصی شهر اصفهان را فراکرفته بود و در نقاط مختلف شهر شاهد این شور و‌نشاط بودیم.


شهردار اصفهان در خصوص دستاورد‌های این جشنواره گفت: جشنواره توانست دستاورد‌های دیپلماتیک زیادی داشت، در ایام جشنواره بیش از ۱۳۰ برنامه مرتبط با جشنواره در نقاط مختلف کشور به ویژه در نقاط سیل زده و محروم کشور پخش شد همچنین سفیران هنری ۲۷ کشور در ایام جشنواره در اصفهان اندیشه ورزی کردند، جشنواره فیلم کودک توانست همبستگی ملی را افزایش دهد و در بعد بین المللی توانست دیپلماسی شهری را تقویت کند.


نوروزی افزود:تفاهم نامه سینمایی بین ایران روسیه و کره جنوبی در ایام جشنواره امضا شد که این امر کمک قابل توجهی به اقتصاد هنر و‌سینما خواهد کرد.

او‌نصریح کرد: این جشنواره امروز پایان نمی‌پذیرد، در سال‌های آیند شاهد افتتاح باشگاه مخاطبان و مدرسه جشنواره خواهیم بود، جشنواره سی و دوم شاخص بهزیستی فرهنگی را در شهر اصفهان ایجاد کرد که اتفاق بسیار مهمی بود.

انتهای پیام/م

 

برگزاری اختتامیه جشنواره فیلم کودک و نوجوانان دراصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.