منابع آگاه اعلام کردند ایران درخواست رئیس‌جمهور فرانسه برای مذاکره درباره موضوع موشکی ایران را رد کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه خبری پرس‌تی‌وی به نقل از منابع آگاه اعلام کرد ایران درخواست امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه برای مذاکره درباره موضوع موشکی را رد کرده است.

ایران بارها اعلام کرده است که  مسئله موشکی‌اش  قابل مذاکره نیست و نخواهد بود. 

محمدجواد ظریف، وزیر خارجه کشورمان روز گذشته در سفری غیرمنتظره وارد شهر بیاریتز فرانسه شد. 

در همین حال موسوی، سخنگوی وزارت خارجه در خصوص حضور ناگهانی ظریف در فرانسه در توییتر خود نوشت: به دعوت لودریان وزیر امور خارجه فرانسه، دکتر محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان برای ادامه رایزنی ها در خصوص ابتکارات اخیر میان روسای جمهور ایران و فرانسه، وارد شهر بیاریتز محل برگزاری اجلاس سران گروه هفت شد. در این سفر با هیئت آمریکایی ملاقات یا مذاکره ای صورت نخواهد گرفت.

انتهای پیام/

برچسب ها: فرانسه ، خاورمیانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۴۴ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
مکرون دست کم از ترامپ نداره
Iran (Islamic Republic of)
محمدی
۲۳:۱۵ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
ایران برای ناموس نه از پیشرفت خود در هیچ زمینه ای کوتاه می آید، نه از منافع ملی خود می گذرد و مخالف یکجانبه گرایی سردمداران امریکایی است، چرا مکرون نمی رود سردمداران امریکایی را توصیه کند که از پیمان سلاح خارج شدن. ایران برای دفاع از ناموسش و منافع ملی اش پیشرفت علمی و عملی در همه ی زمینه ها را از حقوق اولیه ی بشری خود می داند و با قدرت از منافع ملی خود با تمام توان استفاده خواهد کرد، منافع ملی در مقابل منافع ملی، احترام متقابل در مقابل احترام متقابل
آخرین اخبار